Gjest Liss Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Lurer litt på å bestille Leg Magic fra TV Shop Men er det bare useriøst tulle, eller funker det faktisk?
Bekkis Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Ikke noe kan mirakulsøst gi kroppen en flottere fasong. Men all bevegelse er bedre enn ingen bevegelse
Gjest TS Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Men har du prøvd noe fra TV shop? Virker jo som dem har en del effektive og gode produkter. Før sa jo folk at det bare var tull. Jeg vet ikke jeg
Bekkis Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Men har du prøvd noe fra TV shop? Virker jo som dem har en del effektive og gode produkter. Før sa jo folk at det bare var tull. Jeg vet ikke jeg Har bare prøvd crosstraineren jeg, og synes den faktiskt var ganske bra sammenlignet med mange andre... Er faktiskt ikke bare møk de selger der.... nesten da...
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Hei! Jeg har den Leg Magic-saken, og den funker nok fint :o) Har ikke brukt den så mye, men jeg kjenner det rimelig godt i lårmusklene (...og stumpen) etter bare noen minutter på den. Jeg vil ikke si at alt på Tv-Shop er tull.... Lykke til da!
Gjest LanaLane Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Windsor Pilates funker! Det blir bare ganske enformig.....men jeg lover å trene i kveld om det overbeviser deg;)
Gjest Gjest_marthe_* Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Windsor Pilates funker! Det blir bare ganske enformig.....men jeg lover å trene i kveld om det overbeviser deg;) jeg har også denne:) med den "ringen", hadde den andre dvd`n før men mistet den. synes det er god trening for magen jeg. merker at jeg blir mykere også. er jo bare 20min, også er det ett 10min programm også med:) anbefaler den gjerne videre jeg:D
Gjest Else32 Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Lurer litt på å bestille Leg Magic fra TV Shop Men er det bare useriøst tulle, eller funker det faktisk? Eg håper det funker. Har nemlig nettopp kjøpt ein!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå