Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Har du med mat på jobben/skolen eller kjøper du på jobben/skolen? Bruker du matboks eller matpapir? Hva gjør de andre i huset ditt? Jeg jobber ikke, men hadde alltid matboks i gjennom hele grunnskolen. Brukte matpapir på vgs Og forresten, er det flere her som synes det virker "kulere" med matpapir? Jeg gjør av en eller annen grunn det.
Gjest Gjest_gjesT_* Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Har du med mat på jobben/skolen eller kjøper du på jobben/skolen? Bruker du matboks eller matpapir? Hva gjør de andre i huset ditt? Jeg jobber ikke, men hadde alltid matboks i gjennom hele grunnskolen. Brukte matpapir på vgs Og forresten, er det flere her som synes det virker "kulere" med matpapir? Jeg gjør av en eller annen grunn det. Ja...helt enig. Dessuten tror jeg mye kommer av hva vi er vandt til, sant. Når du begynner å jobbe igjen, ser du kanskje nye sorter. OG det er gøy. GRØNNE? RØDE? LILLA? og papir, mest matpapir....det er helt sykt :D
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg bruker matpakkepose. Sånn liten plastpose. Matpapir bråker alt for mye til at jeg kan bruke det (jeg brukte det fram til jeg begynte på universitetet, men matpapirbrukere er ikke populære på lesesalen). Matboks må vaskes.. og det er jeg litt for lat til.. og så tar den større plass i vesken enn om jeg bruker pose.
Hinata Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Bruker aluminiumsfolie da jeg føler at brødskivene får matpakkepapirsmak i matpakkepapir.. Er også for lat til å gidde å vaske opp matboksen..
angeleyes Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Vanligvis bruker jeg matboks, men hender jeg bruker "matpakkepose" også.
Chimamanda Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Matboks. Bedre for miljoet og lettere aa ha med seg ting som ikke er broedskiver.
Skade Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Når jeg ikke kjøper mat på jobb, bruker jeg plastikkpose... Men jeg bruker ikke "matpakkepose" men "brødpose" så jeg er sikker på at den "enormt store " brødskiva mi går neddi... :gjeiper: Når jeg jobber hos pappa, bruker jeg matpapir...
Fantomina Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest *Mim* Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 (endret) Matboks. Har aldri fått til det med matpapir skikkelig. Endret 26. september 2008 av *Mim*
FangeLiv Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 (endret) Når jeg ikke kjøper mat på jobb, bruker jeg plastikkpose... Men jeg bruker ikke "matpakkepose" men "brødpose" så jeg er sikker på at den "enormt store " brødskiva mi går neddi... :gjeiper: Når jeg jobber hos pappa, bruker jeg matpapir... Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva som gjør at du velger ulikt når du jobber hos pappa og når du er på jobb? Noen spesiell grunn til det? Selv bruker jeg også brødpose de få gangene jeg har matpakke. Hvis jeg skulle hatt en rull matpapir hadde jeg sikkert hatt den i ti år. Endret 30. september 2008 av FangeLiv
Marikke Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bruker tupperwarebokser. Og mellomleggspapir.
Gjest Frosk Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Matboks med flere rom i. Sånn her. Syns den er helt fullstendig glimrende!
Gjest Løve66 Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Aluminiumsfolie - hvis brød, rundstykke e.l.
Lise_ Skrevet 9. oktober 2008 #15 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er en typisk matpakkeperson, som eeelsker å ha matpakke i matpapir Matpakker smaker helt vidunderlig
Lise_ Skrevet 9. oktober 2008 #16 Skrevet 9. oktober 2008 Matboks med flere rom i. Sånn her. Syns den er helt fullstendig glimrende! Stilig matboks
Sekretæren Skrevet 9. oktober 2008 #17 Skrevet 9. oktober 2008 Har en Tupperware matboks med på nattevakt. Den har flere avdelinger, så jeg kan legge brødskiver uten noe på i bunn, i en annen avdeling selve pålegget, og litt frukt i en annen igjen. Dermed er ikke skivene ferdigsmurt når jeg åpner den, og spiseopplevelsen blir en annen. Egentlig liker jeg ikke matpakker så godt. Maten ble så.......... matpakkeaktig. Men når jeg smører skivene på jobb er det lissom ikke en matpakke!
Silmarill Skrevet 9. oktober 2008 #18 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Selv brukte jeg matpapir da jeg gikk på skolen i ørten år...Da sønnen min begynte i barnehagen hadde han matboks, men fom. barneskolen og der han går nå - altså videre gående skole så går det i matpapir Endret 9. oktober 2008 av Silmarill
Gjest Elfrida Skrevet 10. oktober 2008 #19 Skrevet 10. oktober 2008 Matboks med flere rom i. Sånn her. Syns den er helt fullstendig glimrende!Sånn har jeg og - er fullstendig frelst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå