Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Som har en partner (mann altså) som tenner ekstremt på å bli berørt ved rompehullet. Ikke nødvendigvis inni (kanske bittelitt inni også) men mest rundt og at jeg lar fingeren min gli mellom rompeballene hans. Dette tenner min mann utrolig mye på, og jeg prøver å finne ut om det er fler?
Gjest *Mim* Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jo, selvfølgelig, mange som liker det.
Gjest TS Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Ok, for det virker som han synes det er litt pinlig. Men samtidig så syns han at det er utrolig deilig. Han hadde ingen anelse om at det var en erogen sone før han traff meg, og jeg hadde ikke tatt noen der før. Han skvatt til første gangen jeg gjorde det. Men nå slapper han mye mer av, og det er en svært effektiv måte å tenne han på. Gøy å høre at det er flere
FantasDick Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Min liker ikke at jeg tafser der bak på han. Han kniper sammen rumpeballene og hopper vekk mens han hyler til!
MonicaR Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Vært borti flere som tenner på det, ja.. Tror ikke det er så uvanlig at menn tenner på det - men har en følelse av at det er litt "tabubelagt".....
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Skikk ham der du, så skal du få se reaksjon... (Det burde du også prøve Zaphireh, da vil jeg være flue på veggen!)
Gjest Gus Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Skikk ham der du, så skal du få se reaksjon... Glamourgirl instruerer i hvordan få skikk på menn.
Gjest Gitte Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Får ikke lov til å komme i nærheten engang jeg...
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Glamourgirl instruerer i hvordan få skikk på menn. *ignorerer*
Gjest TS Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Jeg har slikket han der også ja, han likte det veldig godt Så han har blitt hyppig bruker av intimserviettene mine i håp om at jeg skal stryke han der
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Så bra. hadde bare flere jenter "turt" men nå kommer sikkert Æsj jentene snart inn og forteller hvor ekkelt dette er og hvor rare vi er som liker det. Jeg digger å bli berørt der bak og gjerne inn også!! og til glamorgirl ikke ignorer den. syntes det var ett kompliment!! kanskje litt dårlig formulert!
B.A. Skrevet 24. september 2008 #14 Skrevet 24. september 2008 Ja har møtt flere menn som liker det, helt vanlig det.
Gjest Gamla Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 Mannens G-punkt ligger 6-7 cm. inn i anus, så det er nok et følsomt område. Hvis du får lov, la han ligge på rygg med bena godt opp. Stikk inn en finger og gjør "kom-hit" bevegelser, men bruk glidemiddel. Min kjære tar av som en nyttårsrakett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå