Kontormus Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Er det litt vel vågalt? Etter det jeg forsto på dama i brudessalongen gikk det helt fint. Og det skal tas mål og sånn først. Hun mente at maaaaaange hadde gjort det, og de kjempeførnøyde alle sammen. Har noen erfaring fra å bestille fra katalog? Og så syns jeg de kunne slutte med å sitte eller ligge i senga når de viser frem kjoler! Regner med at det også er vanlig og betale depositum ved bestilling. Noen som vet hvor mye det pleier og være? Eller betaler man hele kjøpesummen ved bestilling kanskje? Kunne jo ringt brudesalongen og spurt, men de tar nok ikke telefonen der nå!
linnmerete Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Er det brudesaloneg som bestiller eller du? for hvis det er brudesalongen kan jeg ikke se problemet egentlig...de syr den jo så den passer til deg når den kommer regner jeg med, også kommer den etter dine mål. Det er veldig mange kjoler butikkene ikke har som de må bestille sånn, ihvertfall noen av de jeg har hatt lyst på... Men depositum har jeg ikke sjekket hvor mye er...
Gjest78 Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Har du prøvd kjolen eller i hvert fall en liknende kjole først? Det som er litt skummelt er vel at kjoler man synes er pene ikke nødvendigvis passer til deg for det, jeg endte f.eks opp med en helt annen kjole jeg hadde forestilt meg.
linnmerete Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 (endret) i verste fall taper man depositumet da, får håpe ikke det er en formue Endret 24. september 2008 av linnmerete
Bluespirit Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg bestemte meg for kjole endelig i går, og den er helt andeledes enn hva jeg trodde jeg kom til å kjøpe. Så prøv noe med samme fasong. Vil tror at du kun trenger å betale depositum/første avdrag. Jeg betalte det i går og det var på 4000,- Endret 24. september 2008 av Bluespirit
Kontormus Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 Kjolen bestilles av brudesalongen, og det skal tas mål. Så det er rimelig sikkert at den kommer til å passe, alle veier. Grunnen til at jeg falt for akkurat denne kjolen, er selve kjolelivet. Men modellen i katalogen sitter med den på, så det er ikke så lett og SE hvordan hele kjolen er. I beskrivelsen står det at den har en smal siluett. Og det passer fint. Jeg prøvde en kjole i salongen med samme "halsutringing" for å se hvordan det så ut på meg. Det var en slik hjerteformet topp og det passet bra på meg som ikke er så høy. Men jeg har gitt meg med å lete, så det blir nok den kjolen. Men jeg kommer nok til å gruglede meg den dagen kjolen pakkes opp!
Kontormus Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2008 Jeg mener å huske at selve kjolen kostet 10800 kr, så å betale ca. halvparten ved bestilling er vel rimelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå