Gå til innhold

Kjæresten liker ikke at jeg er med søsteren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske mye med søsteren min. Siden vi er svært like og har et godt forhold. Men dama mi liker ikke dette. Ville dere reagert på om typen deres hadde et godt forhold til søstra si. Burde jeg kutte ut søstra mi for og glede dama. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, er dette 100% søsteren din?

Det er bra dere har et så godt forhold, men du må faktisk sette kjæresten over søstera de. Det er vel hun du er forelska i`?

Viss du bruker nærmest mer tid sammen med søsteren din enn kjæresten din forstår jeg at hun er sint.

Men viss dere bare er med hverandre av og til, bør hun ikke bli sint..

Kanskje du ikke er forelsket nokk, siden du ikke vet hvem du børde prioritere? For det er normalt å velge kjæresten...

Skrevet

Det kommer an på hvor mye du er med dem. Henger du med søstra di 24/7 skjønner jeg godt at kjæresten din blir litt irritert, og da kunne du heller troppe ned litt, og bruke litt mer tid på kjæresten. Men du burde ikke kutte ut søstra di bare fordi kjæresten din ikke liker at dere har et godt forhold. Mener nå jeg. Har selv en bror, og vet hvor viktig det er å ha et godt forhold til søsken.

Skrevet

Det er bra dere har et så godt forhold, men du må faktisk sette kjæresten over søstera de. Det er vel hun du er forelska i`?

Viss du bruker nærmest mer tid sammen med søsteren din enn kjæresten din forstår jeg at hun er sint.

Kanskje du ikke er forelsket nokk, siden du ikke vet hvem du børde prioritere? For det er normalt å velge kjæresten...

Ja 100 % jeg er vel med henne 2-3 ganger i uka i 1 time eller 2 kanskje 3. Med dama 7 ganger i uka. Helle dagen og vi bor sammen altså jeg og dama bor sammen.

Skrevet

Jeg synes damen din bør ta seg en bolle og forstå at hun ikke kan gjøre krav på deg hele tiden, spesielt ikke når det er familie som får deg vekk fra henne.

I min verden er hvertfall familie prioritert langt høyere enn dame.

Skrevet
Ja 100 % jeg er vel med henne 2-3 ganger i uka i 1 time eller 2 kanskje 3. Med dama 7 ganger i uka. Helle dagen og vi bor sammen altså jeg og dama bor sammen.

Men hvordan prioriterer du henne? Altså.. er du sammen med søstra di 3 timer 3 dager i uka mens du heller kunne vært sammen med kjæresten din? Det er ikke nok å bare bo sammen for å "være sammen", liksom. Er kjæresten din opptatt noen kvelder, som du kan bruke på søstra di, f.eks? Slik at hun ikke blir sittende hjemme alene "hele" tiden mens du er sammen med søstra di...

Skrevet
Men hvordan prioriterer du henne? Altså.. er du sammen med søstra di 3 timer 3 dager i uka mens du heller kunne vært sammen med kjæresten din? Det er ikke nok å bare bo sammen for å "være sammen", liksom. Er kjæresten din opptatt noen kvelder, som du kan bruke på søstra di, f.eks? Slik at hun ikke blir sittende hjemme alene "hele" tiden mens du er sammen med søstra di...

kjæresten min er som regel ute med veninner. Når jeg er med søstra mi.

Men på kvelden da er jeg faktisk sammen med dama. Det er ikke så ofte at jeg er med søstra mi på kvelden. Det er som regel på ettermiddagen.

Skrevet
kjæresten min er som regel ute med veninner. Når jeg er med søstra mi.

Men på kvelden da er jeg faktisk sammen med dama. Det er ikke så ofte at jeg er med søstra mi på kvelden. Det er som regel på ettermiddagen.

Okei. Da er kjæresten din urimelig, og sannsynligvis sjalu på det gode forholdet deres.

Skrevet

Denne kjæresten må da ha et skikkelig problem med sjalusi!

Ærlig talt - jeg hadde ikke funnet meg i at hun skal bestemme om du skal få lov å være sammen med din søster.

Min kompis var sammen med en sånn dame.. det begynte med søster - så fikk han ikke være sammen med foreldre - så var det venner ... sånn fortsatte det. Men da klarte han heldigvis å slenge ut dama.

Jeg hadde aldri funnet meg i at min mann skulle bestemme noe som helst ang hvem jeg var sammen med - jeg er da min egen sjef og velger mine egne venner.

Skrevet
Jeg synes damen din bør ta seg en bolle og forstå at hun ikke kan gjøre krav på deg hele tiden, spesielt ikke når det er familie som får deg vekk fra henne.

Word

Skrevet

Herregud, skal det ikke være lov å være sammen med søsknene sine heller, nå? Jeg hadde blitt fly forbanna om samboeren min hadde sagt at jeg var for mye sammen med broren min - ærlig talt! Jeg er sammen med (den ene) broren min flere ganger i uka, og jeg har ikke hørt ett pip fra samboeren min om dette - takk og lov!

Skrevet

Helt uenig. Spesielt i det du sier om at det er "normalt å velge kjæresten". Det burde ikke handle om å velge, og jeg synes TS så absolutt har rett til å være sammen med søstra si så mye han selv vil.

Skrevet

Jeg hadde klikka i vinkel hvis kjæresten til broren min hadde sagt til han at han ikke fikk være med meg!!

Hallo...dere bor sammen! Hun høres ikke riktig klok ut, dama di. Du bør absolutt ikke kutte ut søstra di til fordel for dama di. Heller omvendt, spør du meg...

Skrevet

Samboeren min hadde fått beskjed om å skjerpe seg hvis jeg hørte noe om at jeg var for mye sammen med søsken. For noe tull.

Skrevet
du må faktisk sette kjæresten over søstera de. Det er vel hun du er forelska i`?

Ehm.. hæ?? Er det?

Heller motsatt spør du meg.

Noen som faktisk er sjalu på kjærestens familie og klager over at h*n tilbringer tid med familien... Vel.. Det er ikke normalt.

Skrevet
Burde jeg kutte ut søstra mi for og glede dama. ?

Nei.

Skrevet

Du skal ikke låse deg selv vekk og slutte å være med venner (om du er i familie med de eller ikke) bare fordi du har kjæreste. En kjæreste som forlanger det er en dårlig kjæreste.

"2-3 ganger i uka i 1 time eller 2 kanskje 3." er overhode ingen trussel, og hvis hun ikke klarer å se det så er hun ikke verdt det.

Skrevet

Den dagen en mann nekter meg å være sammen med broren min på grunn av sjalusi er det rett ut for hans del.

Jeg har verdens beste forhold til lillebror, og familie er tross alt familie. Dama di er urimelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...