Gå til innhold

Bestille ny eller flytte gammel parabol?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har flyttet, og har parabol hos canal digital. Bindingstiden er utløpt, så vi lurer på om det faktisk er billigere å si opp eksisterende abonnement, og bestille nytt. Erfaringer? (Vi har Entertain, med HD)

Endret av Ricola
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg personlig gjorde dette i desember når jeg flyttet.hadde så lyst på den nye dekoderen der du kan spole,ta opp programmer o.s.v.det var også tilbudspris på dette reklamerte dem med..flott!dette blir billigere tenkte jeg. det ble det absolutt ikke!tilbudet dem viste til var prisen lagt på den vanlige abb.prisen!og etter mitt syn er den dekoderen bortkastet penger funsjonsmessig på den måten den skal brukes xtra til..takke meg til viasat og dekoderen med samme funsjon!nå har du jo de viktigste kanalene ifra digital på viasat,og omvendt så man trenger jo egentlig ikke begge dekoderne nå.når bindingstiden min går ut i des. vet jeg hva valget er ja..

Skrevet
jeg personlig gjorde dette i desember når jeg flyttet.hadde så lyst på den nye dekoderen der du kan spole,ta opp programmer o.s.v.det var også tilbudspris på dette reklamerte dem med..flott!dette blir billigere tenkte jeg. det ble det absolutt ikke!tilbudet dem viste til var prisen lagt på den vanlige abb.prisen!og etter mitt syn er den dekoderen bortkastet penger funsjonsmessig på den måten den skal brukes xtra til..takke meg til viasat og dekoderen med samme funsjon!nå har du jo de viktigste kanalene ifra digital på viasat,og omvendt så man trenger jo egentlig ikke begge dekoderne nå.når bindingstiden min går ut i des. vet jeg hva valget er ja..

Beklager, men jeg skjønte virkelig ikke svaret ditt.. Bør jeg si opp det gamle og bestille nytt, eller flytte det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...