Ricola Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 (endret) Vi har flyttet, og har parabol hos canal digital. Bindingstiden er utløpt, så vi lurer på om det faktisk er billigere å si opp eksisterende abonnement, og bestille nytt. Erfaringer? (Vi har Entertain, med HD) Endret 29. september 2008 av Ricola
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 jeg personlig gjorde dette i desember når jeg flyttet.hadde så lyst på den nye dekoderen der du kan spole,ta opp programmer o.s.v.det var også tilbudspris på dette reklamerte dem med..flott!dette blir billigere tenkte jeg. det ble det absolutt ikke!tilbudet dem viste til var prisen lagt på den vanlige abb.prisen!og etter mitt syn er den dekoderen bortkastet penger funsjonsmessig på den måten den skal brukes xtra til..takke meg til viasat og dekoderen med samme funsjon!nå har du jo de viktigste kanalene ifra digital på viasat,og omvendt så man trenger jo egentlig ikke begge dekoderne nå.når bindingstiden min går ut i des. vet jeg hva valget er ja..
Ricola Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 jeg personlig gjorde dette i desember når jeg flyttet.hadde så lyst på den nye dekoderen der du kan spole,ta opp programmer o.s.v.det var også tilbudspris på dette reklamerte dem med..flott!dette blir billigere tenkte jeg. det ble det absolutt ikke!tilbudet dem viste til var prisen lagt på den vanlige abb.prisen!og etter mitt syn er den dekoderen bortkastet penger funsjonsmessig på den måten den skal brukes xtra til..takke meg til viasat og dekoderen med samme funsjon!nå har du jo de viktigste kanalene ifra digital på viasat,og omvendt så man trenger jo egentlig ikke begge dekoderne nå.når bindingstiden min går ut i des. vet jeg hva valget er ja.. Beklager, men jeg skjønte virkelig ikke svaret ditt.. Bør jeg si opp det gamle og bestille nytt, eller flytte det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå