Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Del Skrevet 23. september 2008 Hvis du skulle style deg sexy med hippieelementer, hva ville du tatt på deg? Hvordan hadde du hatt håret? Hva slags sminke og farger hadde du brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 23. september 2008 #2 Del Skrevet 23. september 2008 Hippiestilen er utrolig lite sexy etter min mening. Hippiehår er rett ned eller i fletter, ikke for mye sminke. Jordfarger og blomster hører til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. september 2008 #3 Del Skrevet 24. september 2008 Moten i sommer/høst er jo delvis inspirert av hippier; semskede sko med masse frynser, semskede vesker med frynser, mønstrete tunikaer/kjoler, hårbånd festet rundt hodet.. Ser for meg at håret skal være rufsete/ustelt og lite/naturlig sminke. Vet ikke om det er enkelt å bli en sexy hippie men det er mange fine hippie-inspirerte plagg i butikkene som kan gjøre at du hvertfall ser fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Del Skrevet 24. september 2008 klabert du kan fikse deg sexy hippielook! trenger jo ikke ha helt glatt, flatt og fett hår liksom. håret kan jo være mer up to date. likedan sminken. jeg ville kjørt vanlig hår og sminke, siden har langt hår med krøller. og så ville jeg fiksa 70tallslooken via klærne, enten med slengbukser og en kul topp, eller kjole...spørs. litt grove sko med hæler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå