Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg fikk nettopp Mastercardet som jeg hadde bestilt hjem i posten. Jeg har et lite spørsmål. Får lønn den 10. hver mnd., men jeg trenger å kjøpe noe nå. Tenkte derfor å bruke Mastercardet i løpet av de neste dagene, men har veldig lyst å betale tilbake det jeg har brukt den 10. oktober (altså, neste lønning..... om et par uker). Sånn som jeg har forstått det så sender ikke banken ut regning før måneden etterpå (dvs. i slutten av oktober/begynnelsen av november?), men jeg får en ganske stor lønning 10. oktober, så jeg vil gjerne bare betale tilbake fortest mulig. Kan jeg regulere dette selv (feks. at jeg får et kontonr. som jeg fører over på når det passer meg, sålenge det er innen disse 45 rentefrie dagene, da), eller må jeg vente på regningen som kommer i posten?
Puselita Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Jeg har DNB mastercard, og der kan jeg bruke kontonr og kid fra en tidligere faktura til å sette inn penger, så jeg trenger ikke å vente på regning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå