Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hei! Vil gjerne spille cin sity spill. Husker ikke helt om det heter det, men spillet der du må bygge et samfunn. Hvor kan jeg finne det spillet gratis? Takk på forhånd! :-)
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Ja, det er sikkert det! Veit du hvor jeg kan finne det?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Eller Sim City? Du får nok ikke tak i det spillet gratis (hvis du skal ha det på lovlig vis). Men det koster nok ikke alverden, da det begynner å bli noen år gammelt...
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 The sims: du kan styre hvert enkelt menneske, du skal bygge et hus og få det innbyggeren i huset til å få jobb, kjøpe mat m.m. Sim City: Du skal lage en by med masse hus, motorveier, tivolyer m.m.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Ok. Det er Sim city jeg mener. Da må jeg kjøpe det da. :-(
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Ja, hvis du skal ha det på lovlig vis, må du nok det Alternativt kan du spørre vennene dine om de har det. Var ganske mange som hadde det før i tiden...
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Hei igjen! Tusen takk for alle svar! Skal kjøpe meg spillet. Det var ikke prisen jeg tenkte på, men må bare vente til helgen med å kjøpe det. :-)
Muffinsdilla Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Lykke til med spillet! OBS: fare for å bli avhengig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå