sebra Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Hei! naboene har to katter den ene er stor og god, mens den andre er skikkelig tynn og spinkel. jeg kjenner eierne og vet at de har det kjempe bra og får bra med mat, så jeg lurte på om det kunne være noe medisinsk årsak til at han er så tynn. han er ikke kastrert og under 1 år. jeg får jo helt vondt av å se på han så spinkel som han er. ja jeg vet han bare kan være liten av vekst , men han er jo så tynn , magen går jo nesten innover føler jeg.
Aurora M. Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hei! Selv tenker jeg fort mark i magen når jeg ser unge katter som er veldig tynne. Kan du ikke nevne det til de på en fin måte at du synes han ser litt tynn ut, og så spørre om han har fått ormekur i det siste?
Bekkis Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Ganske vanlig at hannkatter i den alderen er temmelig tynne, alle de 3 jeg har hatt har vært det, men så fort de har blitt kastrert har de fått en helt annen kroppsform
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Er han korthåret (er vandt med tre hårete langhårete, og en korthåret) så er dette vanlig. Med mindre du tror at det kan være at eierne overser noe og ikke tar vare på de?
sebra Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 hehe nei nei , eierne er kjempe flinke , og de skjønner ikke hvorfor han er så tynn de heller.jeg tenkte også at det kunne skyldes mark, jeg skal si det til dem neste gang jeg møter de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå