Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Tok kjæresten min på "fersken" i vår med en kontakt annose på net.... Ble et helvete her for å si det mildt. Han gjorde det bare for å få tiden til å gå etc. (skrev her inne om det). Enden på visa ble att jeg tilga ham og han sa han hadde slettet allt (deriblant hotmailadressa si). Jeg har lagt dette bak meg men hvar inne på nett her en dag og fannt en siden der du kunne sjekke om e-mail adrs eksisterte og det gjorde adressa han brukte den gang. Det er snart 5 mnd siden han slettet adr. ......? Går det kannsje ikke ann å slette en hotmailadr...? Eller tar det en tid før den blir borte. Begynner å bli litt i tvil her om det hadde vært rikktig overfor meg selv og heller tatt bruddet i vår på en måte...? For holder han fortsatt på på nett så orker jeg ikke mere.....
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Tok kjæresten min på "fersken" i vår med en kontakt annose på net.... Ble et helvete her for å si det mildt. Han gjorde det bare for å få tiden til å gå etc. (skrev her inne om det). Enden på visa ble att jeg tilga ham og han sa han hadde slettet allt (deriblant hotmailadressa si). Jeg har lagt dette bak meg men hvar inne på nett her en dag og fannt en siden der du kunne sjekke om e-mail adrs eksisterte og det gjorde adressa han brukte den gang. Det er snart 5 mnd siden han slettet adr. ......? Går det kannsje ikke ann å slette en hotmailadr...? Eller tar det en tid før den blir borte. Begynner å bli litt i tvil her om det hadde vært rikktig overfor meg selv og heller tatt bruddet i vår på en måte...? For holder han fortsatt på på nett så orker jeg ikke mere..... Kan du ikke bare prøve å analysere han? Se hvordan han oppfører seg mot deg og om han virker seriøs og respekterer deg i hverdagen. Slue folk er temmelig lett å gjennomskue etter en stund.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Hva med å opprette en ny mail adr til deg selv, sende så en anonym mail til ham? Se om du får svar?
Gjest Betty89 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Hva han har lagt inn anonse på? Skjekke side? Å hva skulle tiden gå fortere for? Det går fint ann å slette hotmailadressen, men du må være litt datakyndig...
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Husk at Big brother var en av tvn største suksesser ever! Mange liker å "snoke" rundt og titte på andres referanser. Har selv opprettet meg en profil på en av norges støreste sider kun for å "titte" og drømmer litt. Har likevell ikke vært aktiv bruker av siden, men er registrert!Og hvis det en gang skulle bli aktuelt med litt åpenhet i samboforholdet har jeg ett par profiler som vi kan kontakte. Det går jo alltid ett tog:-) Vet du forresten hvilken profil han har valgt? kan du ikke registrere deg på samme side og drive litt dektektiv arbeid? Da kan du jo enten frikjenne han eller gå rundt og lure på hva han egentlig gjør?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Husk at Big brother var en av tvn største suksesser ever! Mange liker å "snoke" rundt og titte på andres referanser. Har selv opprettet meg en profil på en av norges støreste sider kun for å "titte" og drømmer litt. Har likevell ikke vært aktiv bruker av siden, men er registrert!Og hvis det en gang skulle bli aktuelt med litt åpenhet i samboforholdet har jeg ett par profiler som vi kan kontakte. Det går jo alltid ett tog:-) æsj så ekkelt, mener du virkelig at du har funnet et par profiler med menn/damer som du synes er deilige mens du går rundt og håper på at partneren din skal si at "Hei nå synes jeg vi skal ta oss en elsker og få i gang en ordentlig trekant!" Uansett om jeg noen gang hadde foreslått det for mannen min hadde jeg blitt veeldig skeptisk om han da satt klar med logrende hale og tre par profiler klare
Chianty Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 fannt en siden der du kunne sjekke om e-mail adrs eksisterte og det gjorde adressa han brukte den gang. Finnes det? Fortell ? ****** Har ikke noen råd til deg,men lykke til
Gjest Gjest_lalaland_* Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Om du oppretter en adresse, så sender du han en mail. Om den ikke eksisterer så får du tilbake en "feilsendingsmail". Men det er jo ikke sikkert at han bruker den for det om, det er jo ikke sikkert at han får til å slette den, han har bare sluttet og bruke den. En annen ting du kan gjøre er å si at du har en hotmailadresse du vil slette(lag en fiktiv adresse til). Og siden han fikk til å slette sin, så kan han vise deg hvordan du skal slette din(siden du ikke forstår deg på slikt ) Sletter han din og, lett som fy, så har han vel gjort det fra før med sin?
Gjest Tigress Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Eg har ei hotmailadresse som eg trudde var dau, men som eksisterte likevel då eg prøvde å logge meg inn på han. Eg prøvde å logge meg inn berre for å sjå om den levde, og det gjorde den...
Nabodama Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Tok kjæresten min på "fersken" i vår med en kontakt annose på net.... Ble et helvete her for å si det mildt. Han gjorde det bare for å få tiden til å gå etc. (skrev her inne om det). Enden på visa ble att jeg tilga ham og han sa han hadde slettet allt (deriblant hotmailadressa si). Jeg har lagt dette bak meg men hvar inne på nett her en dag og fannt en siden der du kunne sjekke om e-mail adrs eksisterte og det gjorde adressa han brukte den gang. Det er snart 5 mnd siden han slettet adr. ......? Går det kannsje ikke ann å slette en hotmailadr...? Eller tar det en tid før den blir borte. Begynner å bli litt i tvil her om det hadde vært rikktig overfor meg selv og heller tatt bruddet i vår på en måte...? For holder han fortsatt på på nett så orker jeg ikke mere..... En eller annen gang må du begynne å stole på ham igjen, hvis forholdet skal ha en framtid. Og det du har funnet ut nå er ikke grunn til mistillit. Du får prøve å tro på ham, selv om tilliten fikk seg en knekk i vår.
Lissi Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 Ja, kom tilbake når du har funnet profilen! Å ha en hotmailadr er vel neppe noe lovbrudd? Man kan også bare la være å bruke den, selv om man har en. Så at han fortsatt har den betyr ikke at han er utro.
Gjest Ts Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Å ha ei hotmail adr er ikke galt (det har muligens de fleste) men hvis en sier den er slettet bør den vel kansje være det etter et "slikt" tillits brud. Tilliten hvar gjennomrettet men når jeg oppdager det er jeg litt redd for å bli "gådd" bak ryggen igjen......eller hva? Utroskap? Hvar vel egentlig ikke det jeg spurte om her så det får du kannsje ta i en annen tråd...? (er ikke nødvendig med den berømmte fjæra....takker de som har holdt seg til sprsml mitt ) Til deg som ligger inne på sjekke sider....hvorfor ikke fortelle det til partneren din så kan vedkommene ta et standpkt...derfra. (men såpass tillitt og ærlighet tørr du kansje ikke vise...) Tror jeg oppretter en ny adr....og mailer litt...den er sikkert ikke i bruk:) hvis det er vannskelig å slette ei slik adr...
Raven Emerald Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Mulig han sa den var slettet, fordi han skulle slette den, men ikke orket å risikere å starte diskusjonen på nytt. Og så glemte han hele greia?
Gjest Ts Skrevet 27. september 2008 #14 Skrevet 27. september 2008 Hei igjenn. Opprettet en ny adr og skrev mail til adr som hvar slettet... Nå har jeg fått svar så den er i bruk...kan jeg prøve å få til en date med ham. Han sier han ikke har møtt eller ville ha møtt noen av dem han hadde kontakt med fra "kontakt annonsen" på nettet. Føler meg sjikkelig sjofel men tror det er eneste måten å finne ut på om han snakker sannt...tilliten til den mannen er ødelagt igjenn.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #15 Skrevet 28. september 2008 Vet du... synes egentlig ikke at du har noen grunn til å føle deg sjofel.. her er det han som "graver en grav" for forholdet deres.. Jeg hadde nok dratt den langt jeg, prøvd å avtalt en date med han..
Gjest Gjest_Olga_* Skrevet 28. september 2008 #16 Skrevet 28. september 2008 Hm.. Hva heter den siden du kunne sjekke hotmail adr? Nå for litt siden, fant jeg en ukjent adr på hotmailkontoen min, de blir jo lagra automatisk når en logger seg inn der. Det er bare kjæresten min og jeg som har brukt min pc.. Har tidligere sett den på hans pc og, men han sa da at det var en kompis sin email adr.. Spurte igjen nå, og han ante ikke hvordan den adressen var kommet der.. Mystisk!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. september 2008 #17 Skrevet 28. september 2008 Hm.. Hva heter den siden du kunne sjekke hotmail adr? Nå for litt siden, fant jeg en ukjent adr på hotmailkontoen min, de blir jo lagra automatisk når en logger seg inn der. Det er bare kjæresten min og jeg som har brukt min pc.. Har tidligere sett den på hans pc og, men han sa da at det var en kompis sin email adr.. Spurte igjen nå, og han ante ikke hvordan den adressen var kommet der.. Mystisk! Du kan ikke finne ut av hvem sin konto det er. Du må sende en mail til vedkommnde.
Chianty Skrevet 29. september 2008 #18 Skrevet 29. september 2008 sendte mail til min manns gamle hotmail i går, den ble sendt som en vanelig mail, er den fremdeles i bruk da ?? sorry litt OT
Gjest Betty89 Skrevet 29. september 2008 #19 Skrevet 29. september 2008 Hey TS! Husk å hold oss oppdaterte da! venter i spenning her!
Teriyaki Skrevet 29. september 2008 #20 Skrevet 29. september 2008 Venter i spenning her også! Hva var det egentlig han sa på mailen hvor han svarte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå