Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Drikke battery eller noe? Så jeg blir hyper/overtrøtt så jeg føler meg kvikk? Eller hva? Jeg vet ikke om jeg har så god kondis, jeg vil prøve å løpe hele greia, uten pause. Hva kan jeg gjøre folkens?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 tja.. trene..? Det er om 3 dager.
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Da bør du gjøre ditt beste og begynne å trene til neste års test allerede nå.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Da bør du gjøre ditt beste og begynne å trene til neste års test allerede nå. Er ikke noe neste år. Ingen andre som har noen tips? Er om 3 dager!
Gjest -Maggie- Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Du må innstille deg mentalt på at du skal fullføre, og nekte deg selv å kutte. Hvis du klarer det vil du også klare å løpe ferdig, 3000 m er ikke så uoverkommerlig hvis du er god nok på å presse deg.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Er du helt utrent eller ikke vant til å løpe? Ta deg et par rolige løpeturer for å kjenne på hvordan du holder best ut.
Gjest -Maggie- Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Du må innstille deg mentalt på at du skal fullføre, og nekte deg selv å kutte. Hvis du klarer det vil du også klare å løpe ferdig, 3000 m er ikke så uoverkommerlig hvis du er god nok på å presse deg. ... men hvis du er helt utrent kommer du nok aldri til å ta den LETT om 3 dager (leste overskriften en gang til)...
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Jeg kan ikke tro det hjelper noe å drikke mye koffein, selv om jeg personlig antagelig ville tatt meg en kopp kaffe av gammel vane Koffein gjør vel at blodårene trekker seg litt sammen, så du får mindre blod og dermed oksygen ut i musklene, så for mye koffein virker bare stikk motsatt av det du ønsker. Spis sunt, ikke veldig tungt fordøyelig mat dagen før, unngå røyking og festing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå