Gå til innhold

Tatoo's

Fremhevede innlegg

Gjest gjest 0
Skrevet

Hei på dere!

Jeg vurderer å tatovere meg, men skal jeg gjøre det må det være noe som betyr noe spesiellt. Jeg har funnet en tegning men jeg tror desverre ikke den betyr noe. :-?

Det jeg lurer på er om noen av dere kjenner til en bra webside med symboler og forklaringer som jeg kan hente ideer fra... Har allerede tittet i en symbolordbok, og fant vel egentlig ikke noe spennende der. I tillegg har jeg sett på mange websider med tatoveringer, men det virker som om jeg kan surfe på nett i evigheter før jeg finner noe jeg liker...

Jeg blir kjempeglad for tips!! :P

Thanx

Pamellla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst vil jeg anbefale at du prøver å utvikle din egen tatovering, slik at den blir mer personlig og mer "deg". Men det er ikke alltid like lett å finne på noe. ;) Så da er det kanskje greit å finne noen idéer. :) Har du sjekket på Bmezine? Anbefales! :)

Gjest Pamella - ikke innlogget
Skrevet

Jeg har funnet et tribal-lignende motiv som jeg liker veldig godt, men som jeg har forstått betyr ikke disse noe? stemmer det?

Jeg tok det nemlig som henna tatovering i thailand, og da sa de at det betydde noe.. men jeg er desverre ikke så god på å forstå thai-engelsk..... :-?

Skrevet

Jeg har fått tatoverieng for litt over en uke siden! Det var i utdrikningslaget mitt.

En liten marihøne på ankelen min. Den er bare såååå skjønn og veldig meg!

Jeg er kjempefornøyd. Men det som er dumt er at den ikke skal være i solen i hele sommer, så hvis jeg kunne valgt, ville jeg ha venta til høsten.

MissS

Skrevet

MissS: Det går fint ant å ha en ny tatovering i solen, men ikke de 4-6 første ukene. Det var iallefall det jeg har fått beskjed om når jeg har tatt mine to. Ikke skal en bade heller i denne perioden, bare dusje.

Pamella: Jo, et tribalsign betyr noe, men ikke på samme måte som et skrift tegn. Tribalsign sier noe om hvor du tilhører og hvilken posisjon du har i samfunnet. Det kan også uttrykke spesielle egenskaper du har som person.

Selv har jeg to tatoveringer, men har så lyst på en eller to til. Men jeg vet ikke helt hvor jeg den/de. Jeg har på høyre overarm (delfin, svart og grå) og på venstre ankel (Trampe fra Bambi).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...