Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Del Skrevet 23. september 2008 http://www.lillevinkelsko.no/product_info....roducts_id=3426 Men nå har jeg uansett ikke råd da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 23. september 2008 #2 Del Skrevet 23. september 2008 Hm - Jeg likte ikke helt mønsteret i skinnet. Fasongen er fin, men ville hatt snøring isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 23. september 2008 #3 Del Skrevet 23. september 2008 Tja.. Jeg likte de, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 23. september 2008 #4 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg likte de ikke. Det mønsteret var ikke pent, og formen var litt merkelig. Men hvis du liker dem, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnetteR Skrevet 23. september 2008 #5 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg synes ikke de var pene. Synes hælen ble for kompakt, i tillegg til at mønsteret ikke var noe særlig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magica de Spell Skrevet 23. september 2008 #6 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg liker ikke skoletter, men hadde den vært i støvlettutgave med høyere skaft tror jeg at jeg hadde likt den veldig godt. Den er litt morsom, annerledes og jeg likte tuppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 23. september 2008 #7 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg må desverre si meg enig med de andre svarerne, mønstret i skinnet var ikke noe pent i det hele tatt.. Men så lenge du liker dem selv så er det bare å begynne å spare, var jo rimelig kostbare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 23. september 2008 #8 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg synes de brune var mye finere enn de svarte Liker godt sko som skiller seg litt ut, men personlig så måtte jeg ha hatt litt høyere hæl hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2008 #9 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg likte absolutt ikke mønsteret eller hælen. Fasongen var forsåvidt fin, men uten mønsteret og med tynnere hæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 23. september 2008 #10 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) De var utrolig spesielle! Likte de ikke i det hele tatt faktisk.. Liker generelt ikke sko som har midre hæler enn 7 cm Endret 23. september 2008 av Lille Bie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 23. september 2008 #11 Del Skrevet 23. september 2008 Likte de ikke, mønsteret var lite pent. Skulle jeg brukt dem måtte jeg hatt en heldekkende bukse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 24. september 2008 #12 Del Skrevet 24. september 2008 Likte de ikke. Fælt mønster, fæl fasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. september 2008 #13 Del Skrevet 24. september 2008 Synes heller ikke mønsteret var noe pent, så det er ikke skoletter jeg ville kjøpt selv. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 24. september 2008 #14 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg syns som regel Chie Mihara har utrolig mye fint, men akkurat disse falt ikke helt i smak hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #15 Del Skrevet 26. september 2008 http://www.lillevinkelsko.no/product_info....roducts_id=3426 Men nå har jeg uansett ikke råd da... Nei, de minnet meg om knappestøvlettene til Bestemor Duck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 26. september 2008 #16 Del Skrevet 26. september 2008 Syns ikke de var noe fine, og absolutt ikke noe jeg ville kjøpt selv. Og de var jo også helt sinnsykt dyre, 2800,-? Som nevnt over, de minner meg og støvlettene til Bestemor Duck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta82 Skrevet 26. september 2008 #17 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg syntes ikke de var så veldig fine. Men heller ikke sånn at jeg tenker fysj hvor stygg de var. Men er liksom ikke helt min stil for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antagonist Skrevet 26. september 2008 #18 Del Skrevet 26. september 2008 Synes ikke mønsteret var så ille, men formen likte jeg ikke. Alt for avlange tær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 26. september 2008 #19 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg syns som regel Chie Mihara har utrolig mye fint, men akkurat disse falt ikke helt i smak hos meg. Helt enig. Da liker jeg bedre disse eller disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 26. september 2008 #20 Del Skrevet 26. september 2008 Falt ikke i smak hos meg. SYns de så klumpete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå