Gå til innhold

Hva synes dere om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm - Jeg likte ikke helt mønsteret i skinnet. Fasongen er fin, men ville hatt snøring isteden :)

Skrevet

Jeg likte de ikke. Det mønsteret var ikke pent, og formen var litt merkelig. Men hvis du liker dem, så.. :)

Skrevet

Jeg synes ikke de var pene. Synes hælen ble for kompakt, i tillegg til at mønsteret ikke var noe særlig fint.

Gjest Magica de Spell
Skrevet

Jeg liker ikke skoletter, men hadde den vært i støvlettutgave med høyere skaft tror jeg at jeg hadde likt den veldig godt. Den er litt morsom, annerledes og jeg likte tuppen.

Skrevet

Jeg må desverre si meg enig med de andre svarerne, mønstret i skinnet var ikke noe pent i det hele tatt..

Men så lenge du liker dem selv så er det bare å begynne å spare, var jo rimelig kostbare.

Skrevet

Jeg synes de brune var mye finere enn de svarte :) Liker godt sko som skiller seg litt ut, men personlig så måtte jeg ha hatt litt høyere hæl hehe...

Skrevet

Jeg likte absolutt ikke mønsteret eller hælen. Fasongen var forsåvidt fin, men uten mønsteret og med tynnere hæl.

Gjest Lille Bie
Skrevet (endret)

De var utrolig spesielle! Likte de ikke i det hele tatt faktisk.. Liker generelt ikke sko som har midre hæler enn 7 cm :ler:

Endret av Lille Bie
Skrevet

Likte de ikke, mønsteret var lite pent. Skulle jeg brukt dem måtte jeg hatt en heldekkende bukse...

Skrevet

Likte de ikke. Fælt mønster, fæl fasong.

Skrevet

Synes heller ikke mønsteret var noe pent, så det er ikke skoletter jeg ville kjøpt selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg syns som regel Chie Mihara har utrolig mye fint, men akkurat disse falt ikke helt i smak hos meg.

Skrevet

Syns ikke de var noe fine, og absolutt ikke noe jeg ville kjøpt selv.

Og de var jo også helt sinnsykt dyre, 2800,-?

Som nevnt over, de minner meg og støvlettene til Bestemor Duck.

Skrevet

Jeg syntes ikke de var så veldig fine. Men heller ikke sånn at jeg tenker fysj hvor stygg de var. Men er liksom ikke helt min stil for å si det sånn

Skrevet

Synes ikke mønsteret var så ille, men formen likte jeg ikke. Alt for avlange tær.

Skrevet
Jeg syns som regel Chie Mihara har utrolig mye fint, men akkurat disse falt ikke helt i smak hos meg.

Helt enig. Da liker jeg bedre disse eller disse.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Falt ikke i smak hos meg. SYns de så klumpete ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...