Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mistenksom
Skrevet

Jeg er veldig glad i ei jente jeg er sammens med. Problemet mitt er at hun sluttet å røyke for 8mnd siden, men jeg er usikker om hun lyver til meg. Dette gjør at jeg blir usikker på henne, på andre områder. Hun røykte på en fest vi var på, men nektet. Så spurte jeg min komis, å til slutt inrømte hun det, og sa hun hadde glemt det for hun var for full. Videre har 2 per sett henne røyke i ettertid, ved 2 tilfeller. Hun nekter for begge gangene, og sier folk må ha sett feil. Jeg kan jo ikke bevise dette, men føler meg mistenksom, og vet ikke om hun lyver om andre ting. Skal sies at hun sier hun elsker meg og ville ikke ikke ville satt vårt forhold på prøve for røyk. Huff vil stole på henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du ikke om det lukter røyk av henne, da? Hvis hun ofte lukter røyk (eller eXit, overdrevet mye parfyme eller en blanding) bør det gi en liten pekepinn...

Har dere noe avtale ang. om hun kan røyke eller ikke?

Skrevet

Er du helt gal? Du må absolutt IKKE stole på henne! Hun røyker bak din rygg! Nei fysjommeiii. Du må bare gå. Gå - før det er for seint!

Lykke til!!

Skrevet
Jeg er veldig glad i ei jente jeg er sammens med. Problemet mitt er at hun sluttet å røyke for 8mnd siden, men jeg er usikker om hun lyver til meg. Dette gjør at jeg blir usikker på henne, på andre områder. Hun røykte på en fest vi var på, men nektet. Så spurte jeg min komis, å til slutt inrømte hun det, og sa hun hadde glemt det for hun var for full. Videre har 2 per sett henne røyke i ettertid, ved 2 tilfeller. Hun nekter for begge gangene, og sier folk må ha sett feil. Jeg kan jo ikke bevise dette, men føler meg mistenksom, og vet ikke om hun lyver om andre ting. Skal sies at hun sier hun elsker meg og ville ikke ikke ville satt vårt forhold på prøve for røyk. Huff vil stole på henne?

Merker du ikke det når du kysser henne?

Skrevet

Kanskje hun er redd for at du skal bli sint eller skuffet hvis hun har begynt å røyke igjen? Men forstår jo at du blir mistenksom hvis du VET at hun lyver. Men på den andre siden kan de som har sett henne røyke, ha sett feil. Det er faktisk mulig.

Forøvrig lurer jeg på hvor gamle dere er. Dette er for meg helt latterlig å lyve om.

Skrevet

Det er i alle fall ti tusen gonger verre enn om du hadde sett porr bak hennar rygg. Eg ville gått om eg var deg, kven har lyst til å date eit askebeger?

Skrevet

Det er jo opp til henne om hun vil røyke, eller ikke... Idiotisk ting å lyve om. Men kanskje hun gjerne vil slutte, og skammer seg over å ikke klare det?

Ja, det er teit å lyve, uansett om det er småtteri, eller alvorlige ting, men jeg synes ikke akkurat dette var noe å ta sånn på vei for.

Gjest Mistenksom
Skrevet
Kjenner du ikke om det lukter røyk av henne, da? Hvis hun ofte lukter røyk (eller eXit, overdrevet mye parfyme eller en blanding) bør det gi en liten pekepinn...

Har dere noe avtale ang. om hun kan røyke eller ikke?

vi har avtale om at hun ikke skal røyke. Hun spier masse drops og tyggis. Lukter aldri.

Skrevet
vi har avtale om at hun ikke skal røyke. Hun spier masse drops og tyggis. Lukter aldri.

Hvor gamle er dere? Har en avtale om at hun ikke skal røyke? Nei vet du hva. Hun er et eget individ. Det der bestemmer hun selv. Uansett hva du måtte mene om det!

Skrevet

Dere kan ikke "avtale" at hun ikke skal røyke... Hun gjør som hun vil, og så må du avgjøre om hun er en person du vil være sammen med, eller ikke. Som hun er, ikke som hun kunne ha blitt.

Skrevet

Det er vanskelig å slutte å røyke, så ta en prat med henne. Ikke vær sint på henne, det er tross alt ikke ditt problem at hun røyker.

Skrevet

Først må jeg si at jeg absolutt ikke synes vold er noe som hører hjemme i et parforhold. Men ett sted går virkelig grensen. Dette er noe av det verste jeg har hørt.

Kanskje en liten ørefik for å få henne til å tilstå?

Skrevet

Det finnes vel verre forbrytelser enn å lyve om man røyker eller ikke.

Gjest Mistenksom
Skrevet

Poenget er ikke at hun ikke kan røyke, men at hun eventuelltt ser meg i øynene og lyver.

Skrevet

Hvis hun ikke lukter røyk, så har hun ikke røykt. Det hjelper ikke med drops og tyggis. En røyker lukter over hele kroppen.

Skrevet
Det er vanskelig å slutte å røyke, så ta en prat med henne. Ikke vær sint på henne, det er tross alt ikke ditt problem at hun røyker.

:nei:

Skrevet

Min lille tiger røyker 3-4 om dagen og hun røyker bestandig ute, det merkes kun når vi kysser, og nesten ikke da engang om hun spiser noe etter røyken.

Jeg er/var antirøyk, men så lenge det ikke lukter ille til vanlig så er det null problem. Kyssing er så godt at det ville jeg ikke vært foruten uansett, nytter ikke å være så prinsippfast.

// Hans Olav

Skrevet

Det er ikke alltid bare den ene partens problem om han/hun røyker. Jeg er veldig allergisk mot røyk, og da kjæresten min i begynnelsen av forholdet vårt var så teit at han begynte å røyke pga stress på jobben, måtte han velge om han ville være sammen med meg eller fortsette år røyke. Jeg kan ikke ligge syk i flere uker i strekk bare fordi han skal ha individualistisk frihet. Hadde jeg oppdaget at kjæresten min røykte nå, hadde jeg gått fra ham umiddelbart, fordi det ville vist helt klart og tydelig at han gir faen i om det han gjør gjør meg syk.

Skrevet
Det er ikke alltid bare den ene partens problem om han/hun røyker. Jeg er veldig allergisk mot røyk, og da kjæresten min i begynnelsen av forholdet vårt var så teit at han begynte å røyke pga stress på jobben, måtte han velge om han ville være sammen med meg eller fortsette år røyke. Jeg kan ikke ligge syk i flere uker i strekk bare fordi han skal ha individualistisk frihet. Hadde jeg oppdaget at kjæresten min røykte nå, hadde jeg gått fra ham umiddelbart, fordi det ville vist helt klart og tydelig at han gir faen i om det han gjør gjør meg syk.

....

Det er litt forskjell på å fortelle en liten hvit løgn og å gjøre partneren sin syk, vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...