Gå til innhold

Herbalife

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon her som går på Herbalife-produkter for vektreduksjon? Eg byrja denne veka og kombinerer litt med Grete Roede for å holda styr på kaloriar og balanse i dei andre måltida.

Fleire på Herbalife?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det nokon her som går på Herbalife-produkter for vektreduksjon? Eg byrja denne veka og kombinerer litt med Grete Roede for å holda styr på kaloriar og balanse i dei andre måltida.

Fleire på Herbalife?

Heia,nå skriver jeg ikke detta for å kritisere men er sjøl overvektig og har ALLTID vært det.Jeg har prøvd alt av kurer som fins men problemet er jo at man blir jo like kjukk hvis ikke kjukkere når man slutter.Og du tenker sikkert som meg:greit å få en kjapp beg,så kan jeg holde det med vanlig mat etterpå men jeg må si det er nesten umulig.Så man må endre livstil og finne ut noe man kan ete resten av livet ut.Ja,ett sunt normalt kostholdt og det er jo helt logisk for alle, men gud og gørt.Jeg sier ikke detta gjelder deg ikke sikkert du har slanka deg før engang.Men nå eter jeg vanlig,bruker huet litt og labber litt turer..Ja,og får slankepiller av legen og det funker fett for meg!Lykke til uansett!

Skrevet

Jeg har gått på herbalife i noen år nå og er kjempe fornøyd. Jeg begynte som deg for å gå ned i vekt, men etter som jeg lærte mer om produktene, så gikk jeg over til å bruke det som en del av kostholde mitt ikke som en kur eller diett. jeg liker ikke ordene slankekur eller diett o.l Men har tro på at om du forandrer kostholdet og blir mer aktiv (om du klarer det) så er det det som er aller best. Så kommer vekt reduksjonen som et kjempe pluss. Du kan spise opp forbrenningen din om den er lav. Og får du mer muskler så øker også forbrenningen.

Det viktigste er at du ikke sulter deg, men er god og mett hele dagen.

Jeg har tro på deg. Dette klarer du. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...