etaeb Skrevet 23. september 2008 #1 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har i flere mnd vært plaget av en hvit utflod.Den er helt luktfri,men kommer masse i trusa og ofte under sex. Da jeg var hos legen for GU for et par mnd siden så sa han at jeg hadde en ifeksjon eller sopp eller hva det var,så jeg fikk en pille som skulle fjerne det. Pillen hjalp ingenting,så jeg fikk en til men heller ikke den hjalp. Jeg tok så en Canesten kur,men stikk pille og salve,noe som heller ikke hjalp Jeg tok så en 7 dagers kur med Lactal,og dette ser heller ikke ut til å ha hjulpet. Er fryktelig lei av dette nå,og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det må også sies at partneren min har to ganger slitt med kløe på penis.Han smørte da med Canesten salve,men det fortsetter å komme tilbake på han også. Hva kan dette være,og er det noen som har opplevd noe lignende? Utfloden er som sagt luktfri,men kan komme masse av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Been there, done that Skrevet 23. september 2008 #2 Del Skrevet 23. september 2008 Var plaga med det samme (høres det ut til), Flagyl gjorde susen. Spør legen om resept på disse, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
etaeb Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 23. september 2008 Takk for tips Skal spørre legen om disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsB Skrevet 24. september 2008 #4 Del Skrevet 24. september 2008 Hei! Har hatt litt av det og, et par ganger. Ikke noe problem for meg i sengen og det lukter heller ikke vondt. VAr hos legen og hun sa jeg hadde en infeksjon-vet ikke helt hvorfor legen din gav deg en pille, hakke hoert om det foer! Men hadde ogsaa trodd at en canesten kur (tredager-eller hva den var) skulle hjelpe. Sopp kan jo komme tilbake fort, og jeg villle kanskje ha ventet litt og saa proevd igjen. Det er ogsaa anbefalt aa ikke bruke for trange bukser (slev om vi kanskje vil det av og til:) og heller ikke tampong under mensen. Du kan jo se om det hjelper aa bruke bind(selv om det kanskje er mer behagelig med tampong?) Anbefaler ogsaa lommelegen.no-de har en del kloke svar!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 24. september 2008 #5 Del Skrevet 24. september 2008 Et lite kjærringråd, høres ikke så veldig herlig ut, men det kan hjelpe å få opp den riktige balansen i underlivet. Yogurt naturell på fingeren og så en tur oppi.. ja dere vet.. det bruker også å hjelpe mot slik utflod som dere beskriver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 24. september 2008 #6 Del Skrevet 24. september 2008 Et lite kjærringråd, høres ikke så veldig herlig ut, men det kan hjelpe å få opp den riktige balansen i underlivet. Yogurt naturell på fingeren og så en tur oppi.. ja dere vet.. det bruker også å hjelpe mot slik utflod som dere beskriver.. Dersom youghurt naturell høres litt ekkelt ut finnes det melkesyretabletter på apoteket som heter vivag som gjor samme nytten.. Er for å gjenopprette den naturlige bakteriefloraen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 25. september 2008 #7 Del Skrevet 25. september 2008 Dersom youghurt naturell høres litt ekkelt ut finnes det melkesyretabletter på apoteket som heter vivag som gjor samme nytten.. Er for å gjenopprette den naturlige bakteriefloraen.. Ja, det er sant, men jeg tålte dem ikke, fikk en voldsom kløe der nede av vivagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 25. september 2008 #8 Del Skrevet 25. september 2008 Ja, det er sant, men jeg tålte dem ikke, fikk en voldsom kløe der nede av vivagene.. Hmmm... Tror jeg leste i pakningsvedlegget at det ikke var noen bivirkninger på det jeg.. Jaja, der har vi en bivirkning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samina Skrevet 4. februar 2010 #9 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei, jeg finner meg selv også i en slik beskrivelse... Har hørt en del kjrringråd, en av dem var å spise litt kokos om kvelden. Grunnen til at jeg vil anbefale dette videre er fordi har prøvd det og det virker, samtidig pleier jeg å vakse underlivet mitt med babyservietter, og overrasskende nok hjalp det også, veldig mye:) Lykke til jeg håper virkelig problemet løser seg, for irriterende er det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 #10 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg sliter også med dette! Har hatt det så lenge jeg kan huske egentlig. Veldig irriterende og ekkelt. Hva slags såpe bør man bruke dersom man sliter med dette? (Eller kanskje det er best å kun vaske med vann?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sssii Skrevet 3. august 2010 #11 Del Skrevet 3. august 2010 Det er sopp virus, den kommer tilbake hvis du spiser hvitt brød, melk, ost. Prøv å ikke spise mye av det og se om det blir mindre av utfloden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå