*Lavendel* Skrevet 8. juni 2003 #1 Del Skrevet 8. juni 2003 Noen som så programmet? Litt stilig da, og ha sin avdøde mor på kontoret... Men skal vi tro på det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 Om man velger å tro på det eller ikke må bli opp til hver enkelt. Jeg må ærlig innrømme at noen av de episodene som gikk forrige sesong var ganske overbevisende for min del. Men det er noe med det at slike ting tror man kanskje ikke på før man ser det/opplever det selv...sånn tenker i hvertfall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 15. juni 2003 #3 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg tar det som skjer i programmene med en klype salt, men jeg må innrømme at hårene i nakken reiser seg av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 Så ikke det programmet du nevnte. men jeg kan nok tro på det ja. Jeg er sikker på at det er mer mellom himmel og jord en vi vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 18. juni 2003 #5 Del Skrevet 18. juni 2003 Har fulgt med på åndenes makt og synes det er utrolig spennende... Er hellig overbevist om at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi er klar over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå