Gjest Anonymine Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Det har seg slik at jeg er sammen med min kjæreste på tredje året, og jeg har aldri vært noe særlig til å suge. Han savnet dette i begynnelsen, så jeg bestemte meg for å prøve, selv om jeg synes han luktet litt urin. Jeg brukte glidemiddel med smak for å dekke over lukta/smaken, og det funket for så vidt. Han pleide å be om å gå ned på meg før også, og sa at han likte det selv om ikke jeg sugde han, men nå ser jeg jo at slik er det ikke lenger, dvs. han har slutta med det. Og jeg savner det.... Jeg har sugd han noen flere ganger enn kun den første gangen, men stort sett er det så sterk lukt/smak at jeg nærmest brekker meg.. :/ Noe som er dumt, for jeg vet jo at han liker det. Nå går han bare rundt i den tro at jeg ikke suger han fordi det ikke er helt min greie, og vet ikke at det er pga hans kroppslige dufter nedentil som gjør det. Vi dusjer alltid sammen, så jeg vet at det ikke er rensligheten det står på, men jeg går ut fra at han bare rister den etter toalettbesøk, og urinen setter seg deretter. Så, gutter, hvordan skal jeg fortelle dette på en skånsom måte, når jeg har latt være å si noe i tre år? Jeg vil så gjerne unngå at han blir fornærmet, og jeg kan jo skjønne det at han synes jeg er teit som har skjult det såpass lenge. Det skal sies at jeg er dårlig til å ta opp ting i utgangspunktet.. Og jenter, noen av dere som har vært borte i det samme?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Uff da.. jeg hadde en kjæreste som luktet urin. Når jeg skulle suge han måtte jeg puste med munnen ( ikke lett nei....). I tillegg var han ikke overivrig til å gjøre det for meg. Med han skyltes det at han "lakk" litt gjennom dagen, og at han ikke tørket seg skikkelig. Husker jeg sa det til han i sinne engang han var veldig etter meg fordi jeg ikke hadde vasket hendene etter noe ( ikke dobesøk) og skulle ta meg noe i kjøleskapet. Spurte om han vasket snurrebassen før vi gikk til køys... Han ble helt satt ut. Sikkert ikke pent av meg. Nå var det jo et råd du ba om, for å ta dette på en grei måte. Det kan ikke jeg gi, men det må jo finnes en grei måte å si dette på.
molline Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 (endret) . Endret 17. januar 2023 av molline
Gjest Miley Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Kan du ikke bare si at du har en greie mot å suge han vis han ikke er helt nyvasket?
Gjest gjest Lille Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Tja... Si at du vet han liker det skikkelig godt, og har lyst til å prøve igjen? Det er bare det at du er skikkelig følsom for lukt, så han må være helt nyvaska?
Gjest Anonymine Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Takk for svar! Jeg har tenkt litt over svarene deres og tenkt at jeg kanskje skal si noe som at "det er så lenge siden vi har hatt munnsex, så jeg synes det hadde vært kos å ha det. Vi må bare sørge for at vi begge er rene og pene, siden det jeg kvier meg mest for når det gjelder munnsex er lukten." Ikke akkurat sånn, for det blir det jo aldri, men noe i den duren tenkte jeg...
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Jeg klarer heller ikke å suge typen min når han ikke er nydusjet. Lukter så fælt, å tanken på at å suge en penis som ikke er vasket på et døgn gjør meg kvalmen. Tenk når de fiser,driter pisser vil det alltid komme litt avdette på penisen:S Så når han spør om jeg ikke kan suge han sier jeg nai fordi han ikke har dusjet. Virker ikke som han helt forstår problemet. Men jeg vil aldri bli slikket med mindre jeg er nydusjet, skulle trodd han følte det på samme måte.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Ta han med i dusjen som en del av forspillet. Vask han godt over alt, før du forfører han skikkelig.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Hvis min samboer ymter frampå at han vil ha kos, sier jeg bare til han som svar; Stikk å vask deg du, så kommer jegsnart... Han har aldri blirr sur pga jeg har sagt dette, og nå gjør han det automatisk
Gjest Portis Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 Gjör det samme som gjesten over meg her. Om jeg vil suge eller han vil bli sugd, så sier jeg bare at nå er det vel kanskje på tide med en dusj ... da vet han som regel hva som gjelder og löper inn på badet hehe.
DDuck Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 Jeg gjør også det samme som de to over meg
Chianty Skrevet 26. september 2008 #12 Skrevet 26. september 2008 (endret) du tar med deg feks cola / saft/ øl eller lign i senga.. hell litt over ham, kos deg med ham og tørk opp. (slik liksom,liksom) Neste gang du begyner å suge,tar du med deg litt i munnen--- hehe... deilig Endret 26. september 2008 av Chianty
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #13 Skrevet 26. september 2008 du tar med deg feks cola / saft/ øl eller lign i senga.. hell litt over ham, kos deg med ham og tørk opp. (slik liksom,liksom) Neste gang du begyner å suge,tar du med deg litt i munnen--- hehe... deilig Fortell det rett ut når han stinker eller ikke er tilstrekkelig nøye med rensligheten!! Om det ikke hjelper, kan du true med å fortelle det til vennene hans og gjøre det kjent på arbeidsstedet (ikke la det bli med trusselen om han ikke passer på.....). Om det gjentar seg etter dette, må du fortelle som sant er, at han gjør deg kvalm, og at han har å pelle seg ut av huset sporenstreks, da de som lukter slik, pleier å være uteliggere. Slipp ham for all del aldri inn igjen.
Gjest Anonymine Skrevet 26. september 2008 #14 Skrevet 26. september 2008 Fortell det rett ut når han stinker eller ikke er tilstrekkelig nøye med rensligheten!! Om det ikke hjelper, kan du true med å fortelle det til vennene hans og gjøre det kjent på arbeidsstedet (ikke la det bli med trusselen om han ikke passer på.....). Om det gjentar seg etter dette, må du fortelle som sant er, at han gjør deg kvalm, og at han har å pelle seg ut av huset sporenstreks, da de som lukter slik, pleier å være uteliggere. Slipp ham for all del aldri inn igjen. Makan til svar da! Han gjør meg ikke kvalm, og han lukter godt. Sa jo nettopp at det ikke har noe med renslighet å gjøre. Troll! Driver da virkelig ikke og truer folk man er glad i! Takk til dere seriøse ihvertfall. Skal prøve en slags kombi av metodene deres.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #15 Skrevet 26. september 2008 Makan til svar da! Han gjør meg ikke kvalm, og han lukter godt. Sa jo nettopp at det ikke har noe med renslighet å gjøre. Troll! Driver da virkelig ikke og truer folk man er glad i! Nei vel da, da får du bare fortsette å plages. Om han er noe å samle på, vil han forstå det og gjøre noe med det bare du sier fra. Det er ingen grunn til å pakke inn budskapet, dette kan i verste fall medføre at han ikke forstår hva du prøver å fortelle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå