LukaFrost Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Word har en funksjon der man kan søke etter enkeltord i en tekst. Jeg har lett etter samme funksjon i Open office writer, men finner ikke noe.Mulig jeg er for dårlig på å søke. Noen som kan bistå?
feuerstein Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 ctrl+f, akkurat det samme som i Word og de fleste andre windowsprogrammer?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Mulig ctrl+f er fet skrift, og da kan det hende det er ctrl+b du skal bruke. Tror hvertfall det er sånn i MSoffice
LukaFrost Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 Takk! Mente å huske at jeg fant det i menyen et sted og fant det ikke. Husket ikke snarveien og har ikke mulighet til å sjekke i Word. Takk igjen!
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Takk! Mente å huske at jeg fant det i menyen et sted og fant det ikke. Husket ikke snarveien og har ikke mulighet til å sjekke i Word. Takk igjen! Jeg har Engelsk versjon. Der ligger søkeboksen under: Edit - Find and replace. Blir vel Rediger - Søk og erstartt i norsk versjon?
LukaFrost Skrevet 23. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2008 Ah! Jeg må være midlertidig blind. Nå ser jeg jo at det er sååå enkelt. Har sikkert sitter for lenge forran pc`n i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå