Litla:) Skrevet 23. september 2008 #1 Del Skrevet 23. september 2008 Trenger tips om bra netdating sider...Er nemlig lut lei av sleske mannfolk på byen og lut lei singellivet, så nå skal jeg forsøke dette :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_randi_* Skrevet 23. september 2008 #2 Del Skrevet 23. september 2008 Sleske mannfolk finner du jevnt fordelt overalt, tror jeg, du må bare sile grundig. Og være ganske klar på hva du er ute etter. Det er mange som er ute etter ons og en flørt der ute, så hvis du selv ikke har samme intensjon, så skriver du det i profilen. Og kutter ut alle som kun kommenterer utseendet i første mail. Jeg har omsider pløyet meg gjennom en del mailer ala; "du er fin-hilsen per" og funnet meg en veldig grei og likesinna samtalepartner, så får vi se hva det ender opp med. Mange her vil nok foreslå sukker.no og kanskje match.com. Selv er jeg nå på Møteplassen etter å ha prøvd q500 og match. Men har vel funnet ut at det viktigste er hva slags signaler jeg selv sender ut og hva jeg selv responderer på. Masse lykke til der ute i jungelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Del Skrevet 23. september 2008 Haha... Vel..Match.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest på sjekkern Skrevet 23. september 2008 #4 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg er over førti, dame, singel, og har nylig begynt å prøve nettsjekking - for jeg har jo ikke tid å fly på byen. For meg er bosted det aller viktigste kriteriet. Jeg bor i en stor nordnorsk by, og så mange single som det er her, så må det da finnes ihvertfall én som er for meg. På sukker.no var det ingen i mitt geografiske område, og de som var "passende" i alder virket ... patetiske, rett og slett. Sorry. Mulig tredveåringer på østlandet finner kandidater der, men jeg gjorde det ikke. Har prøvd Be2, men det ser nokså labert ut selv om jeg søker etter menn over førti i alle de tre nordligste fylkene. Skal sies at jeg har ikke betalt for ekstra service heller der, men det virker uansett sparsomt med opplysninger man får om kandidater. På Match derimot, der ligger "halve byen" ute, har jeg inntrykk av. Så der håper jeg å finne noe, og jeg har fått flere henvendelser allerede. Har også betalt medlemskap slik at jeg kan sende meldinger. Flere har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotta80 Skrevet 23. september 2008 #5 Del Skrevet 23. september 2008 Møteplassen var den jeg fant som jeg synes var aller best. Man trenger ikke å betale for å bruke sidene hvis man bare tenker seg litt om og gjør ting "riktig". Jeg traff min kjære der for snart to år siden. Jeg likte absolutt møteplassen best da jeg drev med nettdating. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litla:) Skrevet 23. september 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 23. september 2008 Takk for alle svar:) Jeg har prøvd sukker en gang tidligere, men det var få fra min by der og mest Folk fra Oslo og østlandet fikk jeg inntrykk av..Var ikke så aktiv der da, mest bare inne å kikket. Skal sjekke ut møteplassen:) Ja meldinger alla jeg er kåt og lignende blir nok ikke besvart for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *nurket* Skrevet 23. september 2008 #7 Del Skrevet 23. september 2008 Nettby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå