Gå til innhold

ÅPEN BARNEHAGE I SKI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi har en gutt på 2år, har gått i barnehge i 1år.

Nå som vi skal flytte til Fredrikstad, har vi søkt barnehage der. Meningen var at huset, som er nybygd skulle stå klart i utgangen av oktober, men nå er d utsatt til rundt 1.februar!

Greia er da at vi sa opp nåværende barnehageplass til junior f.om 1.oktober, pga far skal ha permisjon i 6uker, så var d jo meningen m flytting da, så d skulle jo gå greit.

Jeg har jobbet som vikar, men har nå ikke mer engasjement der, i og med at vi skulle ha flyttet og dermed kunne de ikke tilby meg mer.

Derfor blir d slik at jeg er nødt til å gå hjemme m han inntil vi flytter. Skal gå greit d, men bekymret meg litt for at han skal miste d pedagogiske og d sosiale som han har fått via barnehagen sin.

Derfor må jeg finne på litt med han. Har hørt nyss om åpen barnehage her i Ski,men vet egentlig ingenting om d..

Kan noen fortelle meg litt??

De jeg kjenner m barn, har jo for lengsr begynt å jobbe igjen, har derfor ingen andre rundt meg å finne på ting med, derfor tenkte jeg at dette kunne være smart:)

Ble litt rotete innligg dette kanskje,men fikk vel frem poenget mitt tilslutt:)

Håper noen kan hjelpe meg litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan opplegget er i Ski, men her hvor jeg bor er åpen barnehage slik:

Mandag, tirsdag og onsdag er det åpent på menighetshuset fra 9.30-13.30.

Her blir vi tatt godt imot av M, K eller KA.

Vi treffer andre barn der (ofte de samme som kommer hver gang) og Veslejenta finner kjapt noe/noen å leke med.

Jeg sitter da og følger litt med på henne og prater med andre mødre.

Kl.11 er det samling med fast navnesang hvor barna får en ball når den navn synges (stor stas) og bevegelsessanger.

Så er det lunch med medbragt niste, melk/kaffe/juice spleis.

Etter dette er det mer lek til man tusler hjemover igjen.

Det er ogtest frilek, men også lagt opp til div aktiviteter der.

Baking, håndavtrykk i trolldeig, suppekoking, fingermaling, utkledning osv

veslejenta liker seg veldig godt der, jeg synes det er koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...