Gå til innhold

farge over henna? noen hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Isabell_
Skrevet

for 2 måneder siden farget jeg håret med henna. på pakken sto det at man måtte vente 4-6 uker etter man hadde farget håret med vanlig hårfarge før man kunne farge med henna. og det var jo mye mer enn det siden jeg hadde farget det sist så jeg farget i vei.

så fikk jeg selvfølgelig grønnskjær i håret. håret er fint nåog det ser ut som omtrent all fårfargen har gått ut. går det ann å farge over med vanelig hårfage nå?

eller bli det grønt igjen ? vil virkelig ikke får grønt hår igjen ! men liker ikke hårfargen jeg har nå så godt, noen råd?

takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henna er skumle greier - rett og slett uforutsigbart hvordan hennafarget hår vil reagere på annen hårfarge, men det blir sjelden pent. Hennafarget hår må vokse ut, fargen går aldri ordentlig ut av håret.

Skrevet (endret)

Hvis jeg var deg ville jeg gått til frisøren.

Forklar problemet, og la de farge håret ditt.

(bare rettet opp i en skriveleif)

Endret av PlingeLing
Skrevet

Søk og se om du finner en bruker her som heter Fam. Hun kan mye om henna.

Tror du godt kan farge over hennaen visst du har brukt henna av skikkelig kvalitet. Hva heter den du har brukt og hvor har du kjøpt den?

Gjest Gjest_Isabell_
Skrevet

jeg kjøpte den i en kost butikk som heter kinsarvik, den var i form av pulver ren henna vil jeg da tro.

frisørene ante heller ingen ting om henna sa de.

om bare jeg hadde ant hvor mye stress det var å farge håret med henna FØR jeg farget det :/

takk for svar!

Skrevet

Jeg farget over mitt henna fargede hår å det gikk bra.

Hvilken hårfarge ønsker du deg? Skal du ha en brun så får du helt sikkert en fin farge bare du farger det to ganger. Det vil skinne litt rødt pga hennafargen men det er bare fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...