Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Del Skrevet 23. september 2008 jeg er vanligvis ikke opptatt av mote, og av hva som er lov og ikke. men opptatt av klær og det å se bra ut, det er jeg. nå har jeg omsider kjøpt meg smale jeans(1 år etter at det var hot, eller noe sånt), og jeg synes det så best ut når de var nedi de lave skolettene, siden de er så smal. ble liksom litt klumpete uttapå. noen som bruker å ha de nedi lave sko? med hæler seff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. september 2008 #2 Del Skrevet 23. september 2008 Det er en kul stil. Gå for den! Smale jeans oppi lave støvletter er sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sani Skrevet 23. september 2008 #3 Del Skrevet 23. september 2008 hei. Bruker det nesten hver dag på jobben. ser bra ut og er behagelig. kombinerer med både hvite, sorte og sølv støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. september 2008 #4 Del Skrevet 23. september 2008 hei. Bruker det nesten hver dag på jobben. Oj! Hva jobber du med? I min jobb går jeg MYE, så tror ikke jeg hadde klart å bruke det hver dag på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sANI Skrevet 23. september 2008 #5 Del Skrevet 23. september 2008 Oj! Hva jobber du med? I min jobb går jeg MYE, så tror ikke jeg hadde klart å bruke det hver dag på jobb. Hehhe sitter... Jobber med regnskap mye sitting kun litt gåing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnetteR Skrevet 23. september 2008 #6 Del Skrevet 23. september 2008 Det bruker jeg mye. Mest med støvletter uten hæl, som er litt vide i skaftet. Synes det er veldig stilig=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 23. september 2008 #7 Del Skrevet 23. september 2008 Synes det er kult! Både med og uten hæler - alt ettersom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå