Kara W Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Nå som jeg er hjemme merker jeg at jeg er stadig innom kjøkkenet for å finne meg noe å spise. Jeg vet jo at når jeg er sulten burde jeg lage meg noe, men med en liten en er det mye lettere å ta frem en pose potetgull eller en sjokolade. Jeg skal bli flinkere til å lage mat også, men som et mellomsteg har jeg tenkt til å gjøre snacksen sunnere ihvertfall. Så, gi meg tips på sunn(ere) snacks jeg kan ha liggende. Noe som ikke krever noe foreberedelser og som kan spises med en hånd.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg pleier å ha mandler og rosiner liggende. Man skal være forsiktig med inntaket av disse også, men de er i hvertfall mye sunnere enn potetgull og sjokolade.
mediomar Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jeg pleier å ha alltid en boks med hermetiske artisjokker. Ha litt sitron oppå og spis med god samvitighet!
Crash Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Knaskerøtter, sånne små ferdigvaskede gulrøtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå