shatika Skrevet 23. september 2008 #1 Del Skrevet 23. september 2008 Savna dagboka mi litt jeg.. Så nå dukker det sannelig opp en ny Shatika klamrer seg fortsatt til 20-årene et drøyt år til, er gift med en herlig mann, jobber og studerer og har fortsatt fire herlige og viltre hunder!! Velkommen til dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 23. september 2008 #2 Del Skrevet 23. september 2008 Gratulerer med ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 23. september 2008 #3 Del Skrevet 23. september 2008 Gratulerer med dagbok, og velkommen til "nabolaget" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 23. september 2008 #4 Del Skrevet 23. september 2008 Endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 23. september 2008 Så koselig med besøk Sandra, Siona og Niennah Det blir liksom ikke det samme på KG uten dagbok;) Her er det helt nydelig høstvær i dag. Sånne dager vil jeg helt klart ha flere av utover høsten ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 23. september 2008 #6 Del Skrevet 23. september 2008 Hei, Shatika. Glad du er tilbake igjen Hvordan går kombinasjonen jobb, studier og hunder? Travelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. september 2008 #7 Del Skrevet 23. september 2008 Kos å finne dagboka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. september 2008 #8 Del Skrevet 24. september 2008 Gratulerer med ny dagbok. Har savnet dagboka de lenge og ble veldig glad når jeg så du hadde opprettet ny. Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Koselig å se deg der inne. Velkommen til dagbokverden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 24. september 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 24. september 2008 Livia: Kombinasjonen jobb, studier og hunder går greit det. Travelt det er det men det hjelper på å jobbe litt mindre og få mer tid til studiene Bettie: Så koselig å se deg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 24. september 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 24. september 2008 Der hadde du vært innom også, Trulselinemor. Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 24. september 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 24. september 2008 Herlig høstdag med sol i dag også. Kan det bedre bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 25. september 2008 #12 Del Skrevet 25. september 2008 Næmmen HEI Shatika!! Så du hadde vært innom og lagt igjen et spor inne hos meg, så da legger jammen jeg igjen et hos deg også: *spor* Jeg kan jo ikke skryte av at jeg har vært hyperaktiv inne på KG den siste tiden, men nå som du har ny bok blir det greit å følge med Håper du er klar for nok en ny dag i strålende høstvær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 25. september 2008 #13 Del Skrevet 25. september 2008 Fint vær i dag og. Hjelper på humøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 25. september 2008 #14 Del Skrevet 25. september 2008 Kos deg i nydelig høstvær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. september 2008 #15 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Det har vært noen nydelige dager nå. Gikk gjennom en liten ospelund, og på bakken var det fullt av ildrøde blader i gresset. Rent vakkert var der. Endret 25. september 2008 av Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 28. september 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 28. september 2008 Så koselig med hilsninger, jenter Det har vært en knall fin høsthelg når det gjelder været, men nå blåser det godt rundt veggene her, skikkelig høst med andre ord Er jo litt koselig da å sitte inne, fyre i ovnen, tenne stearinlys og kose seg med en kopp kakao. Nei, jeg får stupe tilbake til bøkene mine jeg, siste rest på en oppgave som må fikses og gjøres ferdig i kveld;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. september 2008 #17 Del Skrevet 28. september 2008 Det har ikke blåst så mye dag, men i går tok det godt i huset. Jo, det er høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. oktober 2008 #18 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skal gå et skritt videre i dag med det du vet. Neste uke vet jeg litt mer om når ting skal skje. Det nærmer seg nå. Håper du stikker innom LM en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 2. oktober 2008 #19 Del Skrevet 2. oktober 2008 Travelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er ikke særlig flink til å stikke innom her nei.. jaja.. Synes dagene bare flyr avgårde jeg, men det er vel sånn det bare er. Trulselinemor: Så spennende da!!! Krysser fingrene for deg, og er spent på hvordan det går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå