Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg tenkte å overraske samboeren min når han kommer hjem fra reise. Så langt har jeg tenkt å ha på meg kort skjørt uten truse under og strømper. Men jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg på overkroppen. Noen forslag? Tenkte også å ha et par håndjern klare...
Gjest Portis Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Tja, finnes mange muligheter. Hvit skjorte, litt gjennomsiktig, som _kan_ knytes opp. Litt sånn skolejente. Du kan ha på en passende korsett Er vel bare fantasien som setter stopp
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Ha på en av hans dresskjorter, strømper, pumps og intet mer..... Funker som bare det her i huset......!
Einar Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Tja, finnes mange muligheter. Hvit skjorte, litt gjennomsiktig, som _kan_ knytes opp. Litt sånn skolejente. Du kan ha på en passende korsett Er vel bare fantasien som setter stopp yess! Portis knows. Og detta blir suksess!
Gjest Stckinglover Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tenkte å overraske samboeren min når han kommer hjem fra reise. Så langt har jeg tenkt å ha på meg kort skjørt uten truse under og strømper. Men jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg på overkroppen. Noen forslag? Tenkte også å ha et par håndjern klare... Rød silkebluse som er åpen et godt stykke nedover og kanskje bare knytt sammen i livet. Alternativet er jo en rød blonde-BH.. Ellers håper jeg du bruker strømper med strømpeholder og ikke stayups? Lange mørkbrune eller sorte strømper som rekker "helt opp" er utrolig sexy og får bena dine til å virke ekstra lange og flotte. Kanskje de allerede er det i utgangspunktet, men de blir jo ikke mindre flotte av lange mørke strømper! Ps. Skulle ønske noen møtte meg slik når jeg kom hjem fra reise!!
Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Hei! Jeg kjøpte et flott sett på en nettbutikk jeg kom over. Et skjørt og knyteskjorte, veldig sexy og kjæresten min ble veldig fornøyd. Jeg fant igjen bildet her: http://www.6city.no/index.php?main_page=pr...products_id=218 Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå