Gå til innhold

Hjelp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte til menighets kontoret i dag, da fikk jeg vite at de ikke vet hvilken prest vi skal ha grine.giffor han vi egentlig var tildelt skal ha fri. Så vi får en vikar prestforvirra.gif Og det var ikke satt opp noe time til samtale for oss heller, hva skal jeg gjøre det er jo bare fire uker igjen murvegg.gif

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet ikke om en annen du kan spørre?

Dette ordner seg sikkert. Fire uker er jo en hel måned!!!!

Lykke til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ordner seg nok skal du se!

Vikarpresten er jo også vanlig prest, bare vikar for han dere egentlig skulle ha. Regner med at det går veldig fint. Bare ring til menigheten og be dem være raske med å avtale samtale.

Ps. vi skal ha samtale med presten 2 dager før bryllupet, så du har ikke dårlig tid....

Skrevet

Takk det hjalp litt og høre, men hva gjør dere med kirke program da ????? Skal man ikke bli enige om salmer og om hvor mange salmer ????????????12

Skrevet

Da avtaler du salmene med organisten. Si fra på kirkekontoret at du er nødt til å avklare det, og be om å få telefonnummeret til organisten. Så sier du til kirkekontoret at de må gi beskjed til vikarpresten at sånn måtte dere gjøre det.

Kanskje dere også kan snakke med den vanlige presten selv om ikke han skal vie dere? Det handler jo faktisk om littegrann mer i disse samtalene enn å avtale salmene og at dere får vite hvordan seremonien skal foregå. Det er en mulighet i hvert fall. Vi var til flere samtaler med presten - vi snakket om livssyn, hvordan vi ser på hverandre, hvordan vi løser konflikter etc. Men det er jo klart at det er hyggeligst med den som skal vie dere. Du kan godt stresse dem litt på dette noen dager inn i neste uke.

Også senker du skuldrene - dette ordner seg helt sikkert!12

Skrevet

Vi vet heller ikke helt hvilken prest som skal vie oss siden presten som egentlig skal vie oss er sykmeldt. men jeg ringte i går til prestekontoret og avtalte det med salmer og bryllupsmarsjene med organisten. det var absolutt ikke noe problem det icon_smile.gif

Lykke til icon_smile.gif 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...