Gå til innhold

Kjærlighetsvise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med teksten til en nydelig sang som jeg TROR heter Kjærlighetsvise(Ikke Halvdan Sivertsens altså!) Jeg hadde så lyst til å ha den som solosang i kirken under vielsen, men den billigste artisten vi fant skulle ha 1500 kroner for å synge, så vi droppa det! Da har jeg i stedet lyst til å lese den som et dikt for min mann under middagen, men da hadde det jo vært kjekt å ha teksten :ler: Jeg kan bare noen linjer: mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt, og ............! Min glede er din, din glede er min, og sorgen er min når du gråter. Det er ikke 100% sikkert at dette er riktig rekkefølge engang, jeg har bare hørt den en gang på TV, men jeg husker i hvert fall at jeg syns den var nydelig :) Da krysser jeg fingrene for at noen her vet hvilken sang jeg mener...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror sangen du mener heter 'Mitt hjerte er ditt'? Er sunget av blant andre Maj Britt Andersen... Men fant ikke teksten på nettet - gå på biblioteket, der har de den sikkert, og hvis ikke kan de skaffe den! Lykke til! :D

Skrevet

Hej!

Kan det vara denna sången du tänker på?...

I Folkviseton

Text: Nils Ferlin

Musik:Torgny Björk

Slettet

Se våre regler: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php

Usikker

(Moderator)

Har dessvärre bara texten på svenska, vet inte om det finns en norsk text till den (?).

-------------------------------------------------------------

I länken nedan kan man finnal texten till I Folkviseton (som sången heter), eftersom jag varit ouppmärksam på att man inte får lägga ut texter :oops:

http://www.roffewikstrom.nu/Texter/mitt_hj...ta_ar_ditt.html

Skrevet

Tusen takk donborwen, det er denne sangen jeg var ute etter :D Jeg vet at den finnes med norsk tekst også, men dette var veldig god hjelp uansett!

Skrevet

MIKKELBRUD - bare hyggelig! :D

Hoppas att du finner den norska texten!

Skrevet

Takk Anitacath, da vet jeg hvor jeg skal finne den :D

Skrevet

Har sendt deg teksten på PM!

Nyydelig sang, som vi og skal bruke i kirken!

Lykke til :D

Skrevet

Har mottatt den, takk og takk, og den ER nydelig ja... Får prøve å få flettet den inn i talen min på en eller annen måte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...