MIKKELBRUD Skrevet 8. juni 2003 #1 Skrevet 8. juni 2003 Kan noen hjelpe meg med teksten til en nydelig sang som jeg TROR heter Kjærlighetsvise(Ikke Halvdan Sivertsens altså!) Jeg hadde så lyst til å ha den som solosang i kirken under vielsen, men den billigste artisten vi fant skulle ha 1500 kroner for å synge, så vi droppa det! Da har jeg i stedet lyst til å lese den som et dikt for min mann under middagen, men da hadde det jo vært kjekt å ha teksten Jeg kan bare noen linjer: mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt, og ............! Min glede er din, din glede er min, og sorgen er min når du gråter. Det er ikke 100% sikkert at dette er riktig rekkefølge engang, jeg har bare hørt den en gang på TV, men jeg husker i hvert fall at jeg syns den var nydelig Da krysser jeg fingrene for at noen her vet hvilken sang jeg mener...
Pip Skrevet 8. juni 2003 #2 Skrevet 8. juni 2003 Tror sangen du mener heter 'Mitt hjerte er ditt'? Er sunget av blant andre Maj Britt Andersen... Men fant ikke teksten på nettet - gå på biblioteket, der har de den sikkert, og hvis ikke kan de skaffe den! Lykke til! :D
Donborwen Skrevet 9. juni 2003 #3 Skrevet 9. juni 2003 Hej! Kan det vara denna sången du tänker på?... I Folkviseton Text: Nils Ferlin Musik:Torgny Björk Slettet Se våre regler: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php Usikker (Moderator) Har dessvärre bara texten på svenska, vet inte om det finns en norsk text till den (?). ------------------------------------------------------------- I länken nedan kan man finnal texten till I Folkviseton (som sången heter), eftersom jag varit ouppmärksam på att man inte får lägga ut texter :oops: http://www.roffewikstrom.nu/Texter/mitt_hj...ta_ar_ditt.html
MIKKELBRUD Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2003 Tusen takk donborwen, det er denne sangen jeg var ute etter :D Jeg vet at den finnes med norsk tekst også, men dette var veldig god hjelp uansett!
Donborwen Skrevet 9. juni 2003 #5 Skrevet 9. juni 2003 MIKKELBRUD - bare hyggelig! :D Hoppas att du finner den norska texten!
Gjest Tex Skrevet 9. juni 2003 #6 Skrevet 9. juni 2003 Teksten finnes ihvertfall i denne sangboken...
MIKKELBRUD Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2003 Takk Anitacath, da vet jeg hvor jeg skal finne den :D
Solstrålen Skrevet 9. juni 2003 #9 Skrevet 9. juni 2003 Har sendt deg teksten på PM! Nyydelig sang, som vi og skal bruke i kirken! Lykke til :D
MIKKELBRUD Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2003 Har mottatt den, takk og takk, og den ER nydelig ja... Får prøve å få flettet den inn i talen min på en eller annen måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå