Gå til innhold

Hvorfor er det mørkt ute?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hater å stå opp før sola.... Er så mørkt og stusselig ute!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er så herlig! Mørkt og stille, nesten litt magisk, akkurat som man er den eneste i hele verden :) (jeg bor ikke i byen da :ler:)

Skrevet

Det er kjempekoselig synes jeg. :) Mørkt, og magisk når det gradvis blir lysere.

Skrevet

Jeg synes dette er den perfekte årstiden. Skarp, klar luft om morgenen, og grålysning. Mørkt om kvelden slik at vi kan tenne stearinlys og fyre i peisen. Mørkt når jeg sover, lyst når jeg kommer hjem fra jobb. Men ikke for kaldt. Helt perfekt=)

Skrevet

Jeg liker at det er mørkt om kvelden, men ikke om morgenen. Syns det er så trist å våkne til mørket. Nå er det ikke så ille ennå, men på det verste står ikke solen opp før klokka ti. Hvor vakkert det enn er i Nord-Norge så skjønner jeg ikke hvordan de kommer seg igjennom mørketida. Jeg hadde slitt alvorlig.

Skrevet (endret)

Tror jeg har litt søvnproblemer, derfor har jeg skaffet meg lyslampe. Elsker at det er litt mørkt ute, og gjerne litt kaldt i tillegg (selvom jeg elsker sommeren). Det er noen minner med det å gå tidlig ut av døra, med litt frost/kulde og litt mørk himmel fortsatt. Rolig og friskt.

EDIT: MED SKJERF!!!!!

2 EDIT: STORT SKJERF!!!

Endret av Hanna panna
Skrevet

Liker mørten jeg også, men det blir litt i meste laget når det er mørkt både når jeg drar på jobb OG når jeg drar hjem igjen.

Ellers, sånn som nå, sitte ute litt utpå kvelden, før det blir for kaldt, se på stjernene og kjenne varmen når jeg går inn igjen, og sitte her med stearinlys og kaffe/te... alldeles herlig.

Jeg elsker egentlig høsten, og jeg er også ganske glad i vær. Kan godt finne på å kle på meg og tusle ut i regnværet en septemberkveld... deilig, deilig...

Skrevet

Er mørke morgener som er kjipt, liker årstida sånn ellers! Koselige farger på trærne og perfekt stemning! Gruer meg til vinteren når det er mørkt når jeg går til universitetet, og mørkt når jeg går hjem. DET er kjipt!

Men, når det er mørkt og kjipt ute om kveldene, har man en ekstra god grunn til å krype under teppe med varm kakao og en god bok!

Skrevet

Må rette litt på det jeg skrev lenger opp -for jeg er egentlig ikke så glad i mørket, men det er koselig med mørke morgener når jeg har fri og ikke må ut i det.

Jeg elsker derimot tidlige morgener (jeg hører til de "gale" menneskene som gjerne står opp både sju og halv sju bare fordi jeg har lyst hehe) -og å være inne å kose seg med kaffe, i mørket mens det gradvis etterhvert lysner - det er koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...