Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Vi kunne se den svenske stjernen fra Sverige i Beat for Beat sammen med Gøran Fristorp og Mariann Aas Hansen sist uke. Hyggelig program! Hadde ikke sette E. Jons før men fikk øynene opp for henne nå, hun virket ganske flink, også hadde hun ikke den norske underkuetheten som mmange bærer i seg... Hva synes dere om Evelyn Jons? http://www.evelynjons.com/
Gjest Jonas Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hun er mye mer stilig og elegant enn norske damer, det er ganske klart..
Daria Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Har sett henne i flere teateroppsetninger, og hun har imponerende stemme.
Gjest antigartner Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg har ikke sett henne før (uff, jeg har fulgt litt lite med i teater- og musikklivet de siste årene), og jeg ble veldig begeistret for den flotte stemmen hennes.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Hun farter veldig mye rundt og er vel noen og tretti år? Men er hun gift?!
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Hun farter veldig mye rundt og er vel noen og tretti år? Men er hun gift?! Tror hun er gift og bor i Bergen.
Mermaid Blues Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 For øyeblikket gjør hun Velma Kelly i Chicago på Trøndelag Teater Flinke damen =)
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 For øyeblikket gjør hun Velma Kelly i Chicago på Trøndelag Teater Flinke damen =) Trodde hun var i morspermisjon?
Mermaid Blues Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 Trodde hun var i morspermisjon? Hehe, nei, ikke for øyeblikket. Jeg jobber på teateret, og ser henne hver kveld, så kan bekrefte at det ikke er mye permisjon der i gården
Gjest Elizabetha Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 Hehe, nei, ikke for øyeblikket. Jeg jobber på teateret, og ser henne hver kveld, så kan bekrefte at det ikke er mye permisjon der i gården Hun er jo så søt: http://www.youtube.com/watch?v=0lGJsMLt77U Han som hun synger med er vel mannen hennes gjennom mange år, Stephen Brandt.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #11 Skrevet 1. mai 2009 Han som hun synger med er vel mannen hennes gjennom mange år, Stephen Brandt. Nei, hun er ikke i permisjon, og nei, det er ikke mannen hennes. For en merkelig tråd, ryktespredning om til nå relativt ukjente personer
Gjest Gjest_Nadja_* Skrevet 1. mai 2009 #12 Skrevet 1. mai 2009 Stephan Brandt er ganske kjent fra TV og talentkonkurranse, er han single?!
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #13 Skrevet 2. mai 2009 Stephan Brandt er ganske kjent fra TV og talentkonkurranse, er han single?! Er ikke han homofil da?
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 7. mai 2009 #14 Skrevet 7. mai 2009 Er ikke han homofil da? Kan jo være singel for det... Så Evelyn Jons som Anna Regina i Göteborgsoppsetningen av "Which Witch" i 1995. Det var ikke en spesielt god oppsetning, men Evelyn Jons husker jeg fremdeles som en med knallsterke scenenærvær og stor stemme. Eneste gangen jeg har sett henne live,t il gjengjeld gjorde hun stort inntrykk.
Gjest Gjest_Philippa_* Skrevet 15. mai 2009 #15 Skrevet 15. mai 2009 Jeg så Les Miserables og den var kjempefin. Så vidt jeg har lest i Se og Hør så er han fyren samboer med en mann, og hun Evelyn er gift med en nordmann. Så de er ikke sammen med hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #16 Skrevet 15. mai 2009 Jeg så Les Miserables og den var kjempefin. Så vidt jeg har lest i Se og Hør så er han fyren samboer med en mann, og hun Evelyn er gift med en nordmann. Så de er ikke sammen med hverandre. I hvilket Se og Hør har du lest dette da?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #17 Skrevet 16. mai 2009 Tror Stephen er singel og Evelyn sammen med en nordmann. De er nok ikke gjengangere i Se og Hør enda noen av dem. Men begge er begavede folk som vi nok får høre mer fra i fremtiden. Skulle gjerne sett de ble fast ansatt på Trøndelag Teater før resten av landet oppdager og henter dem
Gjest Kaffegjest Skrevet 16. mai 2009 #18 Skrevet 16. mai 2009 I hvilket Se og Hør har du lest dette da? Har ikke det stått i et eller annet sladreblad rundt den tiden Beat for Beat gikk på NRK da? Eller var det noen som bare liknet? Husker ikke helt - vet egentlig ikke hvem disse er jeg da...er de kjente? Han mannen i videolinken er vel samboer med en annen artist?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #19 Skrevet 16. mai 2009 Har ikke det stått i et eller annet sladreblad rundt den tiden Beat for Beat gikk på NRK da? Eller var det noen som bare liknet? Husker ikke helt - vet egentlig ikke hvem disse er jeg da...er de kjente? Han mannen i videolinken er vel samboer med en annen artist? Nei, det tror jeg ikke. Han sier til og med på sending at han er singel. Men hva spiller det for rolle egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå