Gå til innhold

Evelyn Jons fra Beat for Beat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kunne se den svenske stjernen fra Sverige i Beat for Beat sammen med Gøran Fristorp og Mariann Aas Hansen sist uke. Hyggelig program! Hadde ikke sette E. Jons før men fikk øynene opp for henne nå, hun virket ganske flink, også hadde hun ikke den norske underkuetheten som mmange bærer i seg...

Hva synes dere om Evelyn Jons? http://www.evelynjons.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er mye mer stilig og elegant enn norske damer, det er ganske klart..

Skrevet

Har sett henne i flere teateroppsetninger, og hun har imponerende stemme.

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg har ikke sett henne før (uff, jeg har fulgt litt lite med i teater- og musikklivet de siste årene), og jeg ble veldig begeistret for den flotte stemmen hennes.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hun farter veldig mye rundt og er vel noen og tretti år? Men er hun gift?!

• 3 måneder senere...
Skrevet
Hun farter veldig mye rundt og er vel noen og tretti år? Men er hun gift?!

Tror hun er gift og bor i Bergen.

Skrevet

For øyeblikket gjør hun Velma Kelly i Chicago på Trøndelag Teater :) Flinke damen =)

Skrevet
For øyeblikket gjør hun Velma Kelly i Chicago på Trøndelag Teater :) Flinke damen =)

Trodde hun var i morspermisjon?

Skrevet
Trodde hun var i morspermisjon?

Hehe, nei, ikke for øyeblikket. Jeg jobber på teateret, og ser henne hver kveld, så kan bekrefte at det ikke er mye permisjon der i gården ;)

Gjest Elizabetha
Skrevet
Hehe, nei, ikke for øyeblikket. Jeg jobber på teateret, og ser henne hver kveld, så kan bekrefte at det ikke er mye permisjon der i gården ;)

Hun er jo så søt: http://www.youtube.com/watch?v=0lGJsMLt77U

Han som hun synger med er vel mannen hennes gjennom mange år, Stephen Brandt.

Gjest Gjest
Skrevet
Han som hun synger med er vel mannen hennes gjennom mange år, Stephen Brandt.

Nei, hun er ikke i permisjon, og nei, det er ikke mannen hennes. For en merkelig tråd, ryktespredning om til nå relativt ukjente personer :ler:

Gjest Gjest_Nadja_*
Skrevet

Stephan Brandt er ganske kjent fra TV og talentkonkurranse, er han single?! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Stephan Brandt er ganske kjent fra TV og talentkonkurranse, er han single?! :)

Er ikke han homofil da?

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet
Er ikke han homofil da?

Kan jo være singel for det... ;)

Så Evelyn Jons som Anna Regina i Göteborgsoppsetningen av "Which Witch" i 1995. Det var ikke en spesielt god oppsetning, men Evelyn Jons husker jeg fremdeles som en med knallsterke scenenærvær og stor stemme. Eneste gangen jeg har sett henne live,t il gjengjeld gjorde hun stort inntrykk.

Gjest Gjest_Philippa_*
Skrevet

Jeg så Les Miserables og den var kjempefin.

Så vidt jeg har lest i Se og Hør så er han fyren samboer med en mann, og hun Evelyn er gift med en nordmann. Så de er ikke sammen med hverandre.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg så Les Miserables og den var kjempefin.

Så vidt jeg har lest i Se og Hør så er han fyren samboer med en mann, og hun Evelyn er gift med en nordmann. Så de er ikke sammen med hverandre.

I hvilket Se og Hør har du lest dette da?

Gjest Gjest
Skrevet

Tror Stephen er singel og Evelyn sammen med en nordmann. De er nok ikke gjengangere i Se og Hør enda noen av dem. Men begge er begavede folk som vi nok får høre mer fra i fremtiden. Skulle gjerne sett de ble fast ansatt på Trøndelag Teater før resten av landet oppdager og henter dem ;)

Gjest Kaffegjest
Skrevet
I hvilket Se og Hør har du lest dette da?

Har ikke det stått i et eller annet sladreblad rundt den tiden Beat for Beat gikk på NRK da? Eller var det noen som bare liknet? Husker ikke helt - vet egentlig ikke hvem disse er jeg da...er de kjente? Han mannen i videolinken er vel samboer med en annen artist?

Gjest Gjest
Skrevet
Har ikke det stått i et eller annet sladreblad rundt den tiden Beat for Beat gikk på NRK da? Eller var det noen som bare liknet? Husker ikke helt - vet egentlig ikke hvem disse er jeg da...er de kjente? Han mannen i videolinken er vel samboer med en annen artist?

Nei, det tror jeg ikke. Han sier til og med på sending at han er singel. Men hva spiller det for rolle egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...