Gjest Ejala Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Vel, er det det? Eg har hatt to one night stands(eller, tre, berre at dei to siste var med same fyr), og ingen av gongane har utveksling av nummer vorte nemnt. Eg har ikkje tenkt på å nemne det nokon av gongane. Det skulle jo berre vere for ei natt, og utveksling av nummer indikerer vidare kontakt i mine auge, dermed har eg ikkje sett noko poeng i å spørje om nummeret hans. Og ingen av dei to mannfolka har sagt noko om det heller ...
Gjest -Maggie- Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 (endret) feil tråd Endret 8. oktober 2008 av -Maggie-
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Om du ønsker mer kontakt gir du fra deg nummeret ditt - så kan det være opp til den andre om han/hun vil ta kontakt. Det er ikke noe man kan forvente...det ligger i navnet ONE night stand.
Hanselot Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Eksen min mente det var vanlig høflighet å knulle, kose og bli til ihvertfall etter frokost samt utdeling av telefonnummer etter en ons, hun fikk seg en del skuffelser før hun innså at det ikke var sånn. Men jeg skjønner jo det var kjipt når enkelte sa nei til å ta i mot telefonnummeret hennes da. Selv har jeg ingen erfaring med ons, så jeg vet ikke.
Caramela Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 For enkelte er det normal høflighet å gi fra seg telefonnummeret, selv om de ikke er interessert i videre kontakt. Andre ser ikke vitsen med å gi nummeret. Atter andre gir nummeret fordi de faktisk er interessert.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Nei, tror ikke det er så vanlig... Nå har jeg aldri hatt ons med noen jeg ikke har kjent litt fra før og/eller lett kunne finne nummeret til, eller de kunne finne mitt, men det har overrasket meg de par gangene vedkommende har ringt seinere (han ene bor jeg sammen med ennå!). Det kan forresten være lurt å vite fullt navn i tilfelle man skulle oppdage sykdommer eller bli gravid, risikoen er jo tilstede selv om man bruker kondom...
Fortunatus Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 hva skal man med nummeret? man oppdager jo fort mårraen etterpå om dette er en person man ønsker kontakt med videre eller ikke Problemet blir vel om begge ønsker det
Caramela Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Kan jo hende at vedkommende var så ubeskrivelig deilig med ølbrillene på, og at man da samme kvelden utveksler nummer, for så å hoppe til køys etterpå. Dagen etter finner man jo ut om man vil svare/sende mld om det kommer noe. Og enkelt og greit, hører man ikke noe - er ikke vedkommende interessert.
Gjest Ejala Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Det kan forresten være lurt å vite fullt navn i tilfelle man skulle oppdage sykdommer eller bli gravid, risikoen er jo tilstede selv om man bruker kondom... Akkurat det der kom eg til å tenkje på rett etter at eg skreiv innlegget, ja. Kanskje det er av den grunn nokre tenkjer på det som alminneleg høflegheit? For eg har høyrt litt som har fått meg til å lure. Ein som eg faktisk spurte om det; "Er det vanleg, då?", og han hevda at ja, det er det. Og ei anna som fortalte om ein som hadde tatt kontakt i ettertid og ville meir; "og så utveksla vi nummer sånn av vanleg høflegheit, sant?".
hysteria Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Når vet man egntlig at det bare er en one night stand a? .."hei vil du være med meg hjem for en one night stand..."
Lissi Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 Vel, det kan være kjekt å vite hvem du hadde sex med i tilfelle du ikke er smart nok til å bruke prevensjon. Kjekt å vite hvem som ga deg en kjønnssykdom, eller hvem som skal bli far til ditt barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå