Bomullstrusa Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg har kún spist de rå, og aner ikke hvilke andre måter jeg kan bruke de på. Hvis noen har tips, så kom med de
Brunhilde Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Kokt nepe er godt tilbehør til middag. Den ultimate sommermiddagen min er, av en eller annen merkelig grunn, stekte farsekaker, servert med potet, gulrot, kål, sukkererter og nepe. Smør med masse persille ved siden av. Det er faktisk veldig godt.
Spoven Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Kokt nepe er bedre enn kokt kålrot, etter min mening. Og jeg elsker kokt kålrot! Den blir mye mykere i konsistensen enn kålrot. Dessuten er det nydelig sammen med gulrot i grønnsakstuing. Eller i kjøtt- eller grønnsaksupper.
Bomullstrusa Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2008 Kokt nepe er godt tilbehør til middag. Den ultimate sommermiddagen min er, av en eller annen merkelig grunn, stekte farsekaker, servert med potet, gulrot, kål, sukkererter og nepe. Smør med masse persille ved siden av. Det er faktisk veldig godt. Åh, det gav meg faktisk vann i munnen! Tror jeg må prøve akkurat den retten en gang. Herlige ingredienser. Den virket alldeles perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå