Gjest Gjest_Brud_* Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Først vil jeg takke for er skjempe fint forum. :rødme: Har fått mange sjikkelig fine råd her inne, men synes det er mange rare svar også. Etter å ha vært her en stund, lurer jeg på hvorfor egentlig folk som ikke skal gifte seg svarer på spørsmål i bryllupsforumet. Er akkurat som om de mener de har peiling.
Branna Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Det er jo mulig å dele erfaringer om man allerede har giftet seg også, da.
Gjest Portis Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Kanskje de har lyst til å gifte seg en gang? Kanskje de har värt gift en gang? Kanskje verden ikke er svart/hvit, men full av farger - og selvom man ikke skal gifte seg NÅ, så kanskje deres syn er til hjelp likevel? Hilsen ei som ikke skal gifte seg (enda iallefall)
Gjest Elastica Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Er akkurat som om de mener de har peiling. Du skal ikke undervurdere verdien av å ha vært bryllupsgjest en ti-tolv ganger.
Gjest Gjest_Brud_* Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Jamen de forstår på en måte ikke helt hvordan det er heller da. Og moten endrer seg jo også, så selv om man er gift, så betyr ikke det at man har peilig etter dagens standard liksom.
Gjest Elastica Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Jamen de forstår på en måte ikke helt hvordan det er heller da. Og moten endrer seg jo også, så selv om man er gift, så betyr ikke det at man har peilig etter dagens standard liksom. Det med peiling gjelder ikke alltid for de som gifter seg nå heller, spør du meg.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Det med peiling gjelder ikke alltid for de som gifter seg nå heller, spør du meg.
Gjest -Maggie- Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Jamen de forstår på en måte ikke helt hvordan det er heller da. Og moten endrer seg jo også, så selv om man er gift, så betyr ikke det at man har peilig etter dagens standard liksom. Må man "forstå hvordan det er" for å kunne bidra med noe (avhengig av tema, selvfølgelig)? Og hva er det "man" ikke har peiling på?
Gjest Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Fordi når det gjelder hvordan gjestene liker det så kommer det ann på gjestene, ikke bruden som gjerne vil ha alt etter sin pipe, derfor svarer andre også.
Gjest Gjest_Brud_* Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Det med peiling gjelder ikke alltid for de som gifter seg nå heller, spør du meg. Men den som skal gifte seg sitter med alle følelsene. Det gjør ikke de som ikke skal gifte seg. Ser at noen bare sier at bruder skal ikke bry seg om hvis andre kritiserer, men er ikke så lett det når ingen forstår fordi de ikke skal gifte seg.
Gjest Gjest_Brud_* Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Må man "forstå hvordan det er" for å kunne bidra med noe (avhengig av tema, selvfølgelig)? Og hva er det "man" ikke har peiling på? Kan være mye det. Så lenge de ikke kjenner følelsen, så vet de ikke hvordan det er. Du for eksempel skal sikkert ikke gifte deg, ser jo det når du spør sånn.
Gjest Gjest_Brud_* Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Fordi når det gjelder hvordan gjestene liker det så kommer det ann på gjestene, ikke bruden som gjerne vil ha alt etter sin pipe, derfor svarer andre også. Herremin. :dåne: Det er jo ikke gjestene som skal gifte seg da.
Gjest Gaby Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 (endret) Skal man være så snever her i livet at man ikke kan snakke om annet enn det man selv skal gjøre, så blir det jaggu lite å snakke om. Vi jenter er nå en gang slik, og spesielt når det gjelder bryllup, at vi ofte vet nøyaktig hvordan vi vil ha det. Hele bryllupet kan være ferdig planlagt i hodet, og så venter vi bare på at mannen skal få ut fingern og fri. Og som Elastica sier, det er mye erfaring å hente hos folk som har vært gjest i mange brylluper, enten de selv har giftet seg eller ikke. Endret 23. september 2008 av Veslejenta
Gjest -Maggie- Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 Kan være mye det. Så lenge de ikke kjenner følelsen, så vet de ikke hvordan det er. Du for eksempel skal sikkert ikke gifte deg, ser jo det når du spør sånn. Det virker mer som om du ønsker å få de svarene som stemmer med det du tenker selv - men jeg kan selvfølgelig ta feil. Hvis det stemmer kan det være en idé å enten spørre noen du vet mener det samme som deg, eventuelt bare ignorere svarene du ikke liker? Når du snakker om følelser så har nok de fleste vært i lignende situasjoner, følelsene er jo de samme uavhengig av setting. Siden du ikke kommer med konkrete eksempler er det litt vanskelig å svare ordentlig.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 Herremin. :dåne: Det er jo ikke gjestene som skal gifte seg da. Nei, men det finnes grusomt mange bridezillas der ute som skulle fått seg et spark bak og nekter å ta tips fra både gjester og felles bruder/brudeplanleggere pga det de syntes er best, og som gjerne ender opp med å ikke være så sinnsykt god ide alikevel.
Fresi Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 Kan være mye det. Så lenge de ikke kjenner følelsen, så vet de ikke hvordan det er. En sjelden, sjelden gang får jeg for min del følelsen av at følelsene kan ta litt overhånd, eventuelt ha kommet helt i bakleksa. Men det er bare en sjelden gang, altså.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 Skal man være så snever her i livet at man ikke kan snakke om annet enn det man selv skal gjøre, så blir det jaggu lite å snakke om. Håper dette var en shempegod forklaring, sjære deg. Men det er vel ikke vits i å snakke om noe man ikke har peil på?
pøbelsara Skrevet 22. september 2008 #18 Skrevet 22. september 2008 Kjære gjestebrud! Vi er jo jenter/damer de fleste av oss her inne. Og som alle vet, har enhver kvinne godt utviklede bridezilla-gener. Selv har jeg vært brud tre ganger, men like fullt synes jeg det er veldig stas å henge litt rundt her inne, og å lese om hva folk synes og mener og tenker og tror. Og å bli bedt i bryllup er jo bare skjempegøy, da.... Du skal ikke se bort fra at også andre enn dere som er i ferd med å planlegge bryllup selv, har mye nyttig erfaring å bidra med.
Sørlandsbrud_09 Skrevet 22. september 2008 #19 Skrevet 22. september 2008 Sa til meg selv: "for en tullete tråd, ikke engasjer deg", men her skriver jeg jaggu.... Erfaringer finnes overalt, hvorfor ikke dele dem. Jeg blir takknemlig for alle tips jeg får, litt av grunnen til at jeg oppsøker forumet her.
Gjest Gjest_Brud_* Skrevet 22. september 2008 #20 Skrevet 22. september 2008 Siden du ikke kommer med konkrete eksempler er det litt vanskelig å svare ordentlig. Det er egentlig en sjenerell betraktning. Har sett det mange ganger, men husker ikke helt nå. Hadde jo ikke huska det hvis det ikke stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå