Ana Skrevet 8. juni 2003 #1 Skrevet 8. juni 2003 Noen som skal dit?? Har billetter til torsdagen, skal se Dandy Warhols og Counting Crows, gleder meg!! :D
Madison Skrevet 8. juni 2003 #2 Skrevet 8. juni 2003 Noen som skal dit?? Har billetter til torsdagen, skal se Dandy Warhols og Counting Crows, gleder meg!! :D Var meninen det ja, se LINKIN PARK...Så måtte han vokalisten bli syk akkurat nå :cry: :cry: :cry:
Tusseline Skrevet 8. juni 2003 #3 Skrevet 8. juni 2003 Trofaste Kaizers Orchestra skal steppe inn, som en erstatning for Linkin Park.
Madison Skrevet 8. juni 2003 #4 Skrevet 8. juni 2003 Snilt gjort det., men de kan jo ikke sammenlignes overhodet :cry: -skuffa Madison :cry: *snufs*
Hello Kitty Skrevet 9. juni 2003 #5 Skrevet 9. juni 2003 Jeg skal på lørdag og søndag :D Gjett om jeg gleder meg....særlig til Audioslave....Chris Cornell is God
Gjest gurimalla Skrevet 10. juni 2003 #6 Skrevet 10. juni 2003 Jeg skal også på lørdag. Tilhører den "eldre garde" som skal mimre med DumDum Boys.
Sister Blue Skrevet 10. juni 2003 #7 Skrevet 10. juni 2003 Jeg skal dit - på fredag! Noen som har noen sikre tips for å smugle inn et kamera?
Ana Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2003 Jeg skal dit - på fredag! Noen som har noen sikre tips for å smugle inn et kamera? Da jeg var på Quartfestivalen i '99 og så Blur, smuglet vi inn et kompaktkamera nedi sokken/halvveis nedi skoen! :o Forutsetter at du går med bukse da!
Gjest Solskinn Skrevet 10. juni 2003 #9 Skrevet 10. juni 2003 Jeg skal også på lørdag. Tilhører den "eldre garde" som skal mimre med DumDum Boys. Oh, yeah, mee too! -gammel, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå