Gjest78 Skrevet 22. september 2008 #1 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har begynt i ny jobb for to uker siden, og skal på kick off i forbindelse med et prosjekt på onsdag. Vi skal ha tre-retters middag (med alkohol), og det varer fra 17 til 23 om jeg ikke husker feil. Aner ikke helt hvor mange som skal dit, kanskje 200 for å tippe. Det er stort sett folk mellom 20 og 40, men folk kler seg generelt ganske formelt. Hva i alle dager skal jeg ha på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 22. september 2008 #2 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har begynt i ny jobb for to uker siden, og skal på kick off i forbindelse med et prosjekt på onsdag. Vi skal ha tre-retters middag (med alkohol), og det varer fra 17 til 23 om jeg ikke husker feil. Aner ikke helt hvor mange som skal dit, kanskje 200 for å tippe. Det er stort sett folk mellom 20 og 40, men folk kler seg generelt ganske formelt. Hva i alle dager skal jeg ha på meg? Et fint skjørt og kanskje en fin bluse/topp til? med blazer over eller noe? ganske klassisk fint vil jeg tro de kler seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 22. september 2008 #3 Del Skrevet 22. september 2008 Regner med at det kanskje er rett etter arbeidstid? Hva med ett antrekk man kan dresse opp/ned avhengig av stemningen? Pynte opp med smykker og fine sko(høyere hæler enn vanlig?). Du kan jo prate med de nye kollegaene og høre hva de tror om dresscode og hva som er vanlig på den arbeidsplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg rekker nok hjem for å skifte, bor et steinkast unna jobben. De jeg jobber direkte med er stort sett menn, de få kvinnene er borte med barn på sykehus, gravid, skal ikke være med etc. Kan kanskje spørre, men har ikke helt den tonen med de jeg treffer i morgen tror jeg. Føler meg litt usikker, er liksom så uerfaren i forhold til de andre. Føler meg veldig rar i skikkelig formelle klær også, overhodet ikke vant til å gå i det. Men skjørt, topp og høye hæler er vel greit det, må ut og kjøpe litt klær i morgen. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå