Elisjeba Skrevet 9. juni 2003 #21 Del Skrevet 9. juni 2003 Minnie, jeg tror du blir en god mor! Det er virkelig bra at du vil prioritere deg selv og ekteskapet (du skal jo gifte deg snart) i tillegg til barnet. Det må man bare respektere, det at du ikke vil ofre ALT for å stelle og mase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2003 #22 Del Skrevet 9. juni 2003 Minnie har allerede svart på spørsmålet, så tilgi meg for at jeg sporer av her, men jeg må bare få det sagt: Det finnes mange fedre som driter i sine koner og som flytter permanent inn i joggedressen når forholdet anses som stabilt og trygt. ( uten at de to tingene nødvendigvis har en sammenheng, å drite i sin kone og gå med joggedress altså ) Det finnes mange menn som blir drita kjedelig og kun bryr seg om sporten på TV. I det hele tatt.....det finnes mange mennesker som godt kan utvide horisontene sine litt, og de er ikke nødvendigvis småbarnsmødre! Hilsen Mie - for anledningen i treningsbukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juni 2003 #23 Del Skrevet 10. juni 2003 Minnie har allerede svart på spørsmålet, så tilgi meg for at jeg sporer av her, men jeg må bare få det sagt: Det finnes mange fedre som driter i sine koner og som flytter permanent inn i joggedressen når forholdet anses som stabilt og trygt. ( uten at de to tingene nødvendigvis har en sammenheng, å drite i sin kone og gå med joggedress altså ) Det finnes mange menn som blir drita kjedelig og kun bryr seg om sporten på TV. I det hele tatt.....det finnes mange mennesker som godt kan utvide horisontene sine litt, og de er ikke nødvendigvis småbarnsmødre! Hilsen Mie - for anledningen i treningsbukse. He he...inne på noe der! Skjønner ikke denne kritikken av småbarnsmødre og andre menneske-kategorier. Hvorfor skal man bry seg, og påpeke andres sin feil. Hvorfor skal man gå rundt og "omvende" andre for og gjøre dem til det man selv anser som bedre mennesker? Denne var ikke beregnet til noen spesielle, bare litt frustrasjon fra min side....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 10. juni 2003 Huff som denne tråden sporet av... For å svare vampie ; "om jeg hadde fulgt med litt"?? Jeg har desverre ikke tid til å sitte på KG å lese igjennom alt som er skrevet det siste året. Jeg hadde et spm til Minnie, og er det ikke ganske naturlig å stille det på noe som heter PERSONLIGE MELDINGER? Selv om dette er et diskusjonsforum, blir jeg oppgitt over hvor mye folk skal kritisere å legge seg borti ting. Kan ikke noen stenge denne tråden vær så snill??? Hilsen meget oppgitt Amber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå