Amber Skrevet 8. juni 2003 #1 Del Skrevet 8. juni 2003 Hei Minnie! Jeg plukket opp noe fra en annen tråd her inne, nemlig det med at du noen ganger har omtalt småbarnsmødre litt negativt. Er din erfaring at småbarnsmødre er litt sjuskete som bare snakker om barn hele tiden, og ikke bryr seg om sitt utseende? Får litt inntrykk av det. Min erfaring er det motsatte, og selv er jeg veldig bevisst på det. Det finnes jo en tråd her inne på Graviditet som sier litt om temaet. Men jeg lurer på om du ofte slenger på en litt negativ kommentar for å provosere? Jeg vet jo at du selv ikke kan få barn og jeg unner ikke min værste fiende det, så det beklager jeg virkelig. ( du er overhode ikke en fiende, ikke sånn ment!) Men jeg lurer på om du noen gang er litt bitter pga det? Om det er derfor? Jeg blir litt støtt av noen sånne kommentarer noen gang, men lurer på om det faktisk er ment som en spydig kommentar? Ser frem til svar! Og en ting til ; hva gikk krangelen mellom deg og Lott@ ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #2 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvorfor sender du ikke Minnie en PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juni 2003 #3 Del Skrevet 8. juni 2003 Syns og det,slett hele greia. Alle trenger ikke lese det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. juni 2003 #4 Del Skrevet 8. juni 2003 Here we go again! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 8. juni 2003 Kira ; mulig det, men jeg spør fordi jeg ikke vet det, tro det eller ei! Og hvorfor svarer dere når meldingen er til en annen?? Jeg fikk beskjed fra Minnie om å spørre på Personlige Meldinger fordi hun ikke ville ha det i dagboken sin. So back off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #6 Del Skrevet 8. juni 2003 Hei Minnie! Er din erfaring at småbarnsmødre er litt sjuskete som bare snakker om barn hele tiden, og ikke bryr seg om sitt utseende? Får litt inntrykk av det. Min personlige erfaring er at mange dessverre forsvinner inn i joggedressen etter fødselen ja. Kjenner endel som har blitt slik og endt opp som konstant blakke alenemødre som virkelig sliter for å "holde fortet". De glemmer å vedlikeholde ekteskapet, alt blir bare bæsj, bleier og baby og når ektemannen forsøker å hjelpe til bli han raskt avvist. da er det ikke rart at ekteskapet går ad dundas. Min erfaring er det motsatte, og selv er jeg veldig bevisst på det. Det finnes jo en tråd her inne på Graviditet som sier litt om temaet. Men jeg lurer på om du ofte slenger på en litt negativ kommentar for å provosere? Det som noen oppfatter som provosering er min måte å skrive på, klart, konsist og uten masse lissom, muligens og kanskje. Jeg vet jo at du selv ikke kan få barn Men jeg lurer på om du noen gang er litt bitter pga det? Det er jo så lettvint for mange og trekke den konklusjonen men slik er det ikke. Jeg er innstilt på å bli mor ved adopsjon og jeg vet at jeg vil bli en god mor. Men jeg vil ikke bli en mor som bare er mor og ikke noe annet. Jeg vil ikke miste meg selv for da kommer jeg til å savne meg noe aldeles fryktelig. Og en ting til ; hva gikk krangelen mellom deg og Lott@ ut på? Det orker jeg ikke å snakke om enda en gang, dessuten vil det bare blir slettet. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #7 Del Skrevet 8. juni 2003 Hei - du kan ikke si back off på den måten, dette er faktisk et diskusjonsforum!!!! Send henne en Personlig Melding (PM), kan godt fortelle deg hvordna du gjør det hvis du er ukjent med fenomenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juni 2003 #8 Del Skrevet 8. juni 2003 Kira ; mulig det, men jeg spør fordi jeg ikke vet det, tro det eller ei! Og hvorfor svarer dere når meldingen er til en annen?? Jeg fikk beskjed fra Minnie om å spørre på Personlige Meldinger fordi hun ikke ville ha det i dagboken sin. So back off. Å så sint PM er for at andre ikke skal kunne lese-og SVARE... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 8. juni 2003 Nei - ikke sint, og ja - jeg kan sende PM :D :D Minnie du vil bli en kjempegod mor tror jeg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #10 Del Skrevet 8. juni 2003 Minnie du vil bli en kjempegod mor tror jeg. :blunke: Det tror jeg også, veldig snilt sagt Amber Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juni 2003 #11 Del Skrevet 8. juni 2003 Nå ble dette en koselig tråd :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #12 Del Skrevet 8. juni 2003 Jaaa *sukk* Søtinger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2003 #13 Del Skrevet 8. juni 2003 Har stussa veldig over akkurat dette jeg og. Men Minnie (bare må blande meg litt her..... .....din mor har og vært en småbarnsmor! Så ved og kritisere dem, så rakker du og ned på din egen fammilie! Bare en liten tanke fra meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #14 Del Skrevet 8. juni 2003 Min mor var ikke en typisk småbarnsmor- hun beholdt seg selv hele veien. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 8. juni 2003 #15 Del Skrevet 8. juni 2003 det fins flere sorter småbarnsmødre og hadde dere fulgt litt med ville dere lagt merke til hvilken sort hun respekterer og hvilken hun ikke respekterer okay!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. juni 2003 #16 Del Skrevet 8. juni 2003 Kira ; mulig det, men jeg spør fordi jeg ikke vet det, tro det eller ei! Og hvorfor svarer dere når meldingen er til en annen?? Jeg fikk beskjed fra Minnie om å spørre på Personlige Meldinger fordi hun ikke ville ha det i dagboken sin. So back off. You got it, dude! Skjønner ikke hvorfor du tok denne her på Personlige Meldinger. Kunne du ikke bare sendt Minnie en PM? En aldri så liten avsporing fra meg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. juni 2003 #17 Del Skrevet 8. juni 2003 Det finnes forskjell på småbarnsmødre. De som driter i seg selv og mannen og som lever i en evig ammetåke. De som innser at de ikke bare er en mor, men også kone og venninne, og som bryr seg om hvordan de ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #18 Del Skrevet 8. juni 2003 Starie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. juni 2003 #19 Del Skrevet 9. juni 2003 Min mor var ikke en typisk småbarnsmor, jeg hadde barnepike som tok seg av meg mens mor var på jobb og det uten at jeg led overlast eller følte at mor ikke var glad i meg. Jeg må ha hatt det helt topp, en egen barnepike som bare hadde som oppgave og ta seg av meg hele dagen :D Når/hvis jeg får barn kommer jeg også til å ansette en barnepike slik som min mor gjorde. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 9. juni 2003 #20 Del Skrevet 9. juni 2003 Min mor var ikke en typisk småbarnsmor, jeg hadde barnepike som tok seg av meg mens mor var på jobb og det uten at jeg led overlast eller følte at mor ikke var glad i meg. Jeg må ha hatt det helt topp, en egen barnepike som bare hadde som oppgave og ta seg av meg hele dagen :D Når/hvis jeg får barn kommer jeg også til å ansette en barnepike slik som min mor gjorde. Minnie Jeg hadde det på samme måte, og føler at det har gitt meg masse! Ikke mins har det gjort meg mye mere selvstendig, enn mange av de som hadde en mor hjemme. Tror dette med å ha utarbeidene foreldre, gjør det lettere å gi slipp på sine barn og la dem gjøre sine egene ting... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå