Gå til innhold

Vendela

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jamen mange sterke antipatier mot en dame dere kun har kjennskap til via et klippet og nokså redigert tv-program.

Hun har jo også figurert i intervjuer og på reklame. "Prøv den! Den er mye bedre enn de andre"... Blæh.. Må leses med kraftig svorsk. Inegn likandes dame, nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hun har jo også figurert i intervjuer og på reklame. "Prøv den! Den er mye bedre enn de andre"... Blæh.. Må leses med kraftig svorsk. Inegn likandes dame, nei.

Og den reklamen tar du som vitnesbyrd på hvem hun er som person? Artig.

Hun er ingen god skuespiller, det er helt sikkert, og hun synes kanskje det er vanskelig å være naturlig på tv også. Det er fotomodell hun egentlig er, og det er derfor hun er programleder i dette programmet. At hun har problemer med å virke naturlig med sin svorske aksent har vel ikke mye hennes egenskaper som menneske å gjøre, annet enn at det viser at hun er et menneske som alle andre.

Jeg er sikker på at dama er kjempehyggelig, selv om hun snakker rart norsk og er dårlig skuespiller. Jeg snakker dårlig svensk og er sikkert en minst like dårlig skuespiller, men det sier ikke stort om hvem jeg er.

Skrevet
Og den reklamen tar du som vitnesbyrd på hvem hun er som person? Artig.

Hun er ingen god skuespiller, det er helt sikkert, og hun synes kanskje det er vanskelig å være naturlig på tv også. Det er fotomodell hun egentlig er, og det er derfor hun er programleder i dette programmet. At hun har problemer med å virke naturlig med sin svorske aksent har vel ikke mye hennes egenskaper som menneske å gjøre, annet enn at det viser at hun er et menneske som alle andre.

Jeg er sikker på at dama er kjempehyggelig, selv om hun snakker rart norsk og er dårlig skuespiller. Jeg snakker dårlig svensk og er sikkert en minst like dårlig skuespiller, men det sier ikke stort om hvem jeg er.

Hun er vel ikke skuespiller i intervjuer! Da er hun isåfall enda falskere.. Jeg baserer selvfølgelig ikke mine meninger om henne på den reklamen alene. Den ble bare toppen av kransekaka.

Skrevet
Har egentlig ikke noe sterke følelser imot henne, men syns hun virker litt falsk..? Prøver å være noe annet enn hun er? Vet ikke. Hun er sikkert flink, men det virker ikke helt ekte på meg... Ikke helt naturlig..

Hvorfor skal alt i dette kulandet være så innerst i sjelen "ekte og naturlig"? Lær litt av USA da...

Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet

Jeg kjenner henne bare ut fra den reklamen og top model, og det eneste jeg reagerer på der er språket - det hadde virket mer naturlig hvis hun hadde snakket svensk.

Jeg håper for hennes del at programmet er klippet slik at hun virker kaldere enn hun kanskje er. Utseendet hennes har jeg ingen problemer med, heller ikke modellbakgrunnen eller at hun har bodd i USA. Det er mange fine damer rundt omkring, men ikke alle egner seg som programleder - noe som også gjelder de mindre pene damene.

Skrevet

Men de er jo litt rare, hun og Jan thomas da:p "Litt lippelippeglosslipp så blir du så flott. Kan nesten kysse deg, jeg tror jeg. Har du ammet med de brystene?

MEN JAN THOMAS DAAA! Det er jo bare å ha Push-uuup!"

Må si at de får meg til å rynke litt på nesa og smile litt av dem. Men "hater" dem? Jeg kjenner dem ikke. Jeg kan ikke si at jeg kjenner dem gjennom tven heller, er en regel å se minst mulig på tven her!

Skrevet

Jeg misliker henne fordi hun fremstår som et av de falskeste kvinnemenneskene jeg noensinne har sett. Hun er kunstig, eier ikke sjarm, og virker rimelig selvhøytidelig og pompøs.

Siden jeg aldri har snakket med henne personlig (og forhåpentligvis ikke kommer til å gjøre det heller) så kan jeg kun basere meg utifra det jeg har sett av henne på tv og andre steder.

Fordi hun er pen og vellykket kanskje ...?

Jeg synes ikke hun er så veldig pen heller jeg.. Men det kan være personligheten som påvirker inntrykket mitt.

Skrevet

Jeg har ingen formeninger om henne som person, men hun gjør seg overhodet ikke som programleder og jeg har aldri sett mer unaturlige reklamer enn de hun er med i.

Skrevet

Kanskej fordi det virker som om hun er veldig naivt og tom/lite innhold og dybde?

Skrevet
Kanskej fordi det virker som om hun er veldig naivt og tom/lite innhold og dybde?

Godt beskrevet, selv om jeg ikke kjenner henne. Men jeg synes at det her beskriver henne fra mitt synspunkt.

Men samtidig driter jeg i det, for hun er jo bare på tven og har ingen innflytelse på MITT liv her jeg sitter

Skrevet
Fordi hun var den mest populære jenta på ungdomsskolen. :filer:

Næh, ikke tull da. Da skulle henne jo vært alenemor med 4 unger, blitt rusmisbruker og fått et dårlig yrke, om ikke trygda. :ironi:

Skrevet
Fordi hun var den mest populære jenta på ungdomsskolen. :filer:

Hun gikk på Steinerskolen.

Skrevet

Jeg har egentlig aldri gjort meg opp noen sterk mening om henne, men om man skulle sammenligne hårfargereklamer ville jeg nok holde en knapp på Mona Grudt fremfor Vendela...

Gjest cybergirl
Skrevet

Hun har sikkert fått beskjed om å snakke tydelig i programmet, synes hun gjør en god jobb med det. Attituden (kommer til å forbinde det ordet med henne :) ) hennes har jeg ingenting imot, hun virker rolig, behagelig og grei.

Skrevet
Næh, ikke tull da. Da skulle henne jo vært alenemor med 4 unger, blitt rusmisbruker og fått et dårlig yrke, om ikke trygda. :ironi:

Vel, hun er jo alenemor med to barn da, og noen særlig utdannelse tror jeg ikke hun har. Hun har vel kommet dit hun er pga utseendet. ;)

Skrevet
Vel, hun er jo alenemor med to barn da, og noen særlig utdannelse tror jeg ikke hun har. Hun har vel kommet dit hun er pga utseendet. ;)

Og hardt arbeid!

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Jeg syns rett og slett hun er en dårlig programleder. Hun er veldig pen, men jeg syns ikke hun får vist fram noen god personlighet på tv. Tyra Banks syns jeg gjør en mye bedre jobb som programleder i Top Model.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...