Gå til innhold

Vendela

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange som misliker Vendela fra top model?

"Alle" hater henne, ingen begrunner det.

Ser ikke på TM så vet ikke hvordan hun er, bare "vet" hvem det er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del så misliker jeg ikke personen (vet ikke så mye om henne) men måten hun snakker på. Sååå sakte og kunstig, med svensk aksent. Det er en pine å høre på!

Skrevet

Jeg har ingen sterke følelser for Vendela, verken positive eller negative. ;)

Men hun er ikke en programleder jeg synes det er behagelig å høre på. Velger å se på noe annet. Top Model er uansett ikke et program som i utgangspunktet fenger meg, men kanskje jeg hadde gitt det en sjanse med en annen programleder? Vet ikke helt.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Har egentlig ikke noe sterke følelser imot henne, men syns hun virker litt falsk..? Prøver å være noe annet enn hun er? Vet ikke. Hun er sikkert flink, men det virker ikke helt ekte på meg... Ikke helt naturlig..

Skrevet
For min del så misliker jeg ikke personen (vet ikke så mye om henne) men måten hun snakker på. Sååå sakte og kunstig, med svensk aksent. Det er en pine å høre på!

Hvis dette er Vendela Kirsebom, så er hun jo svensk. Jeg ser aldri på slike programmer, sveipet bare innom her ;-).

Skrevet
Hvis dette er Vendela Kirsebom, så er hun jo svensk. Jeg ser aldri på slike programmer, sveipet bare innom her ;-).

Jo, men sånn "svorsk" er bare så fælt. Da kunne hun heller ha snakket ordentlig svensk.

Skrevet
Jo, men sånn "svorsk" er bare så fælt. Da kunne hun heller ha snakket ordentlig svensk.

Sånn å forstå. Der er jeg enig med deg. Knotesvensk og knotenorsk er gyselig.

Skrevet

Det er den dårligste "svorsken" jeg noensinne har hört da isåfall!

Det hadde hörtes like dårlig ut om ordene var svenske, tonefallet er jo helt borti natta jo.

Også liker jeg henne ikke fordi hun er veldig "ovenfra-og-ned" person, og jeg liker ikke slike mennesker

Skrevet
Hvorfor er det så mange som misliker Vendela fra top model?

"Alle" hater henne, ingen begrunner det.

Ser ikke på TM så vet ikke hvordan hun er, bare "vet" hvem det er.

Personlig synes jeg hun virker falsk.

Skrevet (endret)

Syns mange begrunner det jeg!

Jeg "misliker" henne i den grad at hun ikke oppfører seg som en slags veileder. Hun står der og slenger dritt i enkelte tilfeller, og uten å begrunne. Man kan gjerne slenge dritt og alt for min del, men man burde ha en god grunn. Hun ber jentene rette på seg, men forteller ofte ikke hvordan? Det hele blir jo da helt høl i hodet. De skal jo lære dem noe også!

Det er mye fake bak top model.

Mye skuespill og ting er iscenesatt litt for at hun skal virke sur også, så jeg tror hun blir fremstilt feil i tilfeller. Det som er mer provoserendes da, er at hun velger å fortsette i dette useriøse vrøvlet. Hun gir jo uttrykk for at det hele er noe vrøvl også.

Hun sprer ikke noe godt budskap. Ingen spesiell lærdom kommer hun med heller.

Og det blir så dumt å høre: "jeg er ikke her for å være vennen deres..." tror sikkert ikke dette er hennes ord, men for det. Virker som om mye er skuespill som sagt, men da burde hun ikke stille opp.

Endret av BrunetteBarbie
Skrevet

Ær den ike amerykansk?

Skrevet

Jeg vedder stortåa mi på at noen snart kommer draende med misunnelse her... :ler:

Skrevet (endret)
Jeg vedder stortåa mi på at noen snart kommer draende med misunnelse her... :ler:

hehe ikke sant. :)

Nei. Hadde jeg vært mann, hadde hun ikke vært min type. Jeg hadde sikkert likt brunetter. Jaja, hver sin smak... :popcorn:

Endret av BrunetteBarbie
Skrevet

Jeg innrømmer gjerne at jeg ser på program som top model - men klarer ikke vendela, så jeg ser ikke på denne sesongen av top model - for den del - jan thomas er like fake og falsk, så det blir for kunstig for meg.

Begrunnelsen min er at jeg klarer ikke måten de er på tv som programledere, falske og veldig ubehagelig å høre på svorsken til vendela og amerinorsken til jan thomas..

Skrevet

Ho er ikkje min favoritt for å seie det slik :fnise: Ho har for det fyrste ikkje humor og verkar å ta alt dønn seriøst. Modell er jo tross alt i same liga som kjernefysikk, så eg forstår at det er viktig å ha ein bra "foto sjut" :ler:

For det andre så har ho ikkje sympati med andre, det visast godt at ho har vore i modellbransjen der den med den sterkaste "addituden" går av med heile greia. Ho verkar å kun bry seg om det utvendige og trur ho er den ultimate modell. Er ho den einaste norske toppmodellen? Uff...

Nei, det meste med ho verkar å vere falsk for ikkje å nemne måten ho pratar på. Ein må blande inn litt "american" for å vise at ein har budd lenge utanlands :jepp:

Skrevet

Eneste jeg ikke liker hos hun er dialekten. Syntes norsk/svensk blir feil og høres kvalmt ut hehe..

Skrevet

Jamen mange sterke antipatier mot en dame dere kun har kjennskap til via et klippet og nokså redigert tv-program.

Skrevet
Jamen mange sterke antipatier mot en dame dere kun har kjennskap til via et klippet og nokså redigert tv-program.

Selv om programmet er aldri så redigert så ser man tydelig at hun er stiv og unaturlig når hun snakker. Jeg fatter ikke at en som har gort en god jobb som modell så lenge blir så anspent med en gang hun åpner munnen. For det er slik hun virker på meg.

Dette var altså mine refleksjoner. Ellers har jeg ingen antipatier mot henne. Hun er vakker som få. Det skal hun ha.

Skrevet
Hun er vakker som få. Det skal hun ha.

Som "få"? Ho er vel ikkje såååå vakker, kjedeleg pen vil eg seie ;)

Skrevet

Jeg synes Vendela er søt. Men jeg synes også hun virker grunn og selvhøytidelig. Ikke en person jeg har veldig lyst til å bli kjent med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...