Madison Skrevet 8. juni 2003 #1 Skrevet 8. juni 2003 Nå skrudde tv`en seg av helt av seg selv..igjen.. den gjør sånn innimellom,uten forvarsel.. Vært til rep men de finner ikke ut av noe.. mørkt i stua og jeg er alene :-? -pingla Madison
Madison Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2003 *huffe* ja tror jeg må det.. syns jeg hører sånne smålyder, enda jeg vet at det bare er teit. Litt småredd.. men kan jo ikk eakkurat være noe farlig heller* løpe å skru på*
Gjest Hilde K S Skrevet 8. juni 2003 #5 Skrevet 8. juni 2003 Dumme tv ! *Løpe og slå den i ryggen slik at den virker *
SkyHead Skrevet 8. juni 2003 #7 Skrevet 8. juni 2003 Kan det være noe med stikkkontakten? Har du prøvd å sjekke den? Sånne ting er ikke så veldig morsomme når de skjer, du vet ikke hvorfor det skjer, det er skummelt!
Bradshaw Skrevet 8. juni 2003 #8 Skrevet 8. juni 2003 HMmmm.... du har vel ikke tilfeldigvis sett "the ring"? Da hadde jeg fått angst ihvertfall.... Radioen min skrudde seg på på natten en gang, trodde jeg skulle tisse på meg :D
Gjest Kira Skrevet 8. juni 2003 #9 Skrevet 8. juni 2003 Tell me about it, Bradshaw. Husker rett etter at jeg hadde sett The Ring skrudde TV-en min på seg. Men det var bare ilderen som hadde hoppet og lekt seg med fjernkontrollen.
OppNed Skrevet 8. juni 2003 #10 Skrevet 8. juni 2003 Vær glad TV'en slo seg av du, Madison. TV er no'herk. Tidstyv, er TV'en. Gjør som meg. Gi F i TV'en. Kos deg med andre ting istedetfor. Det var sikkert et lite fornuftspøkelse som slo den av for deg, fordi det syntes du ble litt firkanta i blikket av boksen. Også syntes spøkelset at du ser mye bedre ut med de opprinnelige øynene dine. Derfor. Husk: Sjekk klesskap og under senga og ytterdører før du legger deg *skjelve* Maiken
Madison Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2003 Kanskje det er stikkontakten..hmm..kan ikke sånne ting jeg ..satt ikke å så på tv..satt ved dataen.. kanskje den hadde stått for lenge på?? ikke sett the ring, og skal det aldri heller. Pingla ja
Gjest Máire Skrevet 8. juni 2003 #12 Skrevet 8. juni 2003 Ih! Redd på dine vegne! Sett på lys og noe god musikk. Få en reparatør fra en el-forretning til å se på tv`n. Gjentar dette seg, så spøker det hos dere, eller så er det noe alvorlig galt med tv`n og den er klar for elektronikkens siste hvilested. Mest sannsynlig det siste :D ~Du er ikke alene om å være pingle i allefall~
Malou Skrevet 9. juni 2003 #13 Skrevet 9. juni 2003 Er ikke bare du som er pingle Madison. Jeg hadde antagelig svimt av selv hvis noe lignende hadde skjedd hos meg når jeg var alene hjemme. Det hender heldigvis ikke så ofte lenger, men inne i mellom kan jeg finne på å bli nervøs for alt når jeg er alene hjemme og det er helt mørkt utenfor. Da er mine beste råd og lukke alle gardiner hvis mulig, sette på masse lys og gjerne noe "glad" musikk. Pleier å hjelpe litt i allefall. Jennifer
Gjest Fisherman Skrevet 9. juni 2003 #14 Skrevet 9. juni 2003 Hei Det høres ut som TV'en vår for noen månder siden. Den slo seg av automatisk etter sånn ca 20min. Etter noen minutter gikk den tilbake til av stilling, og etter ytterligere ca 10 minutter fikk vi lov å slå på igjen. Det virket som om noen komponenter slo seg av når de ble varme. Jeg må innrømme at da skrudde jeg av dekselet bak på TVen for å bedre kjølingen, og fant frem en gammel PC vifte som nå står og blåser inn mot hovedkortet i TVen. Nå er kanskje dette noe du bør være litt forsiktig med, det er nemlig spenninger inni TVen på opptil 25 000 Volt! så du bør vite hva du gjør. 8) Dessverre har moderne forbrukerelektronikk bare en levetid på rundt 10 år, så TVen din er nok moden for de evige reprisers land, dessverre. Vi skal også bytte TV om ikke så lenge, men i mellomtiden forsøker vi å ikke være så avhengige. Fisherman
Cupcake Skrevet 9. juni 2003 #15 Skrevet 9. juni 2003 Hvis TVen står for lenge på uten at det er noe bilde (bare prikker/snøstorm), skrur den seg av av seg selv etter en viss tid. Det er en slags sikkerhetsfunksjon for skjermen, eller noe sånt.
Madison Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #16 Skrevet 9. juni 2003 Den er bare 3 år, så den burde ikke være for gammel ihvertfall(grrrrr,dumme tv!) den må stå på en stund før den gjør sånn, det kan kanskje ha med varme å gjøre.. en kompis mente det kanskje var en timerfunksjon som gjorde det.. en vi ikke vet om da i såfall.. og det burde de i såfall opplyst om da vi hadde tv`en til rep. skulle det spøke her(!!!)) :o så har jeg ikke merka noe til noe annet ihvertfall, heldigvis..
Miranda Skrevet 9. juni 2003 #17 Skrevet 9. juni 2003 Nå skrudde tv`en seg av helt av seg selv..igjen.. den gjør sånn innimellom,uten forvarsel.. Det spøker hos meg også Hos oss er det radioen som tenner av seg selv. I perioder mer enn andre. (Den er kun et par år). Jeg har opplevd utallige andre merkelige hendelser også, - en kald bris igjennom stuen som forsvant ut vinduet (det var vinter og alle vinduer var lukket :-? ) - dører i leiligheten som åpnes og lukkes kraftig når jeg skal sove om dagen mens jeg er alene hjemme (Da blir jeg rasende!!) - Min datters fargestifter var heldt utover gulvet mens vi hadde vært ute (og Ingen hadde vært i leiligheten siden i mellomtiden...) Det med radioen er OK, men når det blir bråk og rot, da blir jeg irritert, og litt bekymret..... For hva er det som skjer??????
Madison Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #18 Skrevet 9. juni 2003 Skjer noe sånt så flytter jeg.. er det noe jeg er redd for så er det sånne ting. Klarer ikke se filmen som inneholder sånt, får helt noia etterpå. Blodige mord er liksom greit Håper virkelig det bare er tv`en som ikke er helt god.. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå