Gjest little me Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 tenkte å starte en tråd med tips til alle husmor, husfedre eller uansett om ALT i det daglidagse.... -billige matoppskrifte -vasking -ideer om planter -barn , legging -oppskrift på en god vellkomsdrink ja uansett Alt av innteresse , nesten hvertfall kom igjen da damer ) bruk tastaturet *klem*
MarianneE Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 -billige matoppskrifte -vasking -ideer om planter -barn , legging -oppskrift på en god vellkomsdrink velkomstdrink og legging av barn? Øh...
Gjest Gjest_mille_* Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Denne var gøy synes jeg ) den over skjønte tydeligvis ikke billig mat ; -spagetti og taco kjøttdeig -makaroni med ost -potet og blomkål med hvitsaus -ovnsbakt -tomatsuppe og egg -ertesupper med noen biter pølse vaske tips ; -mega extra våtservietter , til å tørke støv -zalo og vann vask vinduer , tørk med avispapir
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 La barna legge seg selv når de har lyst. Lev av nudler. Billig, billig! Planter dør. Det fins mange fine plastikkblomster. Vasking - lei en hushjelp. Velkomstdrink: Long island iced tea Ingredienser: 1 cl tequila 1 cl vodka 1 cl gin 1 cl Cointreau eller triple sec 1 cl rom Sourmix Coca-cola Fremgangsmåte: Ha alt brennevinet i et highballglass fylt med is. Ha en god dash med sourmix i, rør rundt og topp med cola. Garner med frisk lime og blad fra ananas. Pssst! Det finnes allerede en husmortriks-tråd under hus og hage.
Kattugla Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 En sånn en klarer jeg meg ikke uten
MarianneE Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Skjønte tråden, lurte bare på hva i alledager velkomstdrink gjorde sammen med rengjøringstips, legging av barn osv... Bare en underlig mix...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå