Drmjente Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Noen som har prøvd dette?? Oppnådd ønskede resultater??
FrizzleSizzle Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Ja, i 1997. Da fikk jeg gode resultater, ned i cm på alle sentrale områder. Og ja, i 1998. Uten særlig gode resultater. Jeg var mye flinkere med kosthold i 97, så jeg får vel aldri vite om det var pga det eller Bailinen at jeg gikk ned.
Bekkis Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Har drevet en klinikk med samme type maskiner (bare annet merke) som de har på bailin. Og ja det funker, men man må være flink med kosten også, det er ikke noe mirakel i seg selv. Og det er ikke alle kropper som er like mottakelige for det.
nettengel Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Hei Jeg har nå hatt 10 behandlinger hos Bailine og resultatet så langt er at jeg har minsket 1,4 kg og 28 cm. For min del har dette funket kjempebra:) Har ikke vært ute etter å gå ned i kg men å stramme opp kroppen litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå