jamie Skrevet 8. juni 2003 #1 Skrevet 8. juni 2003 Vil bare si til alle, Kvinneguiden er topp! Det er så mange forskjellige personer her som vet så mye om forskjellige ting, og ALLE er hjelpsomme og svarer på innlegg som best kan! Legger ut linker til diverse som andre lurer på, og forklarer og hjelper så godt de kan. Trenger du støtte er det alltid noen som stiller opp og skriver støttende innlegg og gode ord. Jeg synes det er utrolig gøy å være her på Kvinneguiden, og vil fortsette lenge! Tusen takk til alle, alle, alle!! Dere gjør Kvinneguiden verdt å leve! (Eller no... ) Klem fra jamie
Gjest Kinga Skrevet 8. juni 2003 #4 Skrevet 8. juni 2003 Jeeeeh Jeg kan være duskedame for alle supre KG'ere, jeg. Heia oss! Vibeke
Gjest Mzfire Skrevet 8. juni 2003 #5 Skrevet 8. juni 2003 Så koselig innlegg Jamie Nå ble jeg glad. Er enig med deg jeg :D
Gjest vampie Skrevet 8. juni 2003 #8 Skrevet 8. juni 2003 oh yeah dere er flinke jeg elsker kvinneguiden og sjekker innom her flere ganger daglig
Ingeborg Skrevet 10. juni 2003 #10 Skrevet 10. juni 2003 Fullstendig enig jeg også. Takk til alle sammen for at dere er der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå