Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Vil gjerne ha en saccosekk, ikke i skinn. Men hvor får jeg kjøpt en slik, og ca hva må jeg regne med det koster?
Muffinsdilla Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Tror ikke du får kjøpt de som heter saccosekk lenger, men arvtagkeren heter visstnok Fatboy Mer info om FatBoy Forhandler av Fatboy Glad jeg har den gamle gode på jenterommet hjemme, den skal være med meg når jeg flytter et annet sted enn en knøttliten hybel som nå.
Gjest Elastica Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg har den røde marimekko unikko-mønster fat-boyen og den brune på bildet. De er herlige å sitte i, og mye finere enn gamle saccosekker, synes jeg.
TessaRosa Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg kjøpte saccosekk i beige cord på Bohus for et par år siden. Så de der i vinter også. Flere forskjellige farger og stoff. Tror jeg gav 6-700 kr for den.
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Tror ikke du får kjøpt de som heter saccosekk lenger, men arvtagkeren heter visstnok Fatboy Mer info om FatBoy Forhandler av Fatboy Glad jeg har den gamle gode på jenterommet hjemme, den skal være med meg når jeg flytter et annet sted enn en knøttliten hybel som nå.
Gjest Gjest_ostepop_* Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 FatBoy er kongen, men er ikke billig. Skal du ha en rimelig, kjøpte jeg et par til barna mine på Europris. Fikk penger til overs....:-)
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 :søvn: A-Møbler på Alnabru i Oslo har det de koster ca.kr.400,- til 600,-
Gjest Gjest_mimi_* Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 JEg vil også ha sakkosekk....:-) JEg så en gang på ei nettside en sakkosekk som er formet som en katt...noen som vet hva den heter? Hadde den i mange farger.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 #9 Skrevet 17. desember 2009 Så de hadde masse forskjellige på skeidar til ca 500,- det ligger sikkert bilde på hjemmesiden til skeidar.
Scheherazade Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 JEg vil også ha sakkosekk....:-) JEg så en gang på ei nettside en sakkosekk som er formet som en katt...noen som vet hva den heter? Hadde den i mange farger. Den heter Happycat og fåes blant annet på Sprell.
Zinnia Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 Den heter Happycat og fåes blant annet på Sprell. Haha, Happycat var dritkul! Noen som vet om den finnes i voksenstørrelse? Eller funker den store barnestørrelsen for voksne og? Ser at de på siden skriver "alder 5-11"...
mettemor83 Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Fant noen her: http://bedreleker.no/barnerommet/interior
makkapakka Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 har på skeidar sist jeg sjekket før jul og kjøpte påfyll. Det var ikke i skinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå