Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som vi prøver å bli gravide ønsker jeg å han en fastlege i nærheten av meg (ikke i et annet fylke (der vi bodde før) slik som jeg har nå)

Er det noen som kan anbefale en lege i Oslo? Helst dame

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sissel Lahna på storoklinikken er superhyggelig :) Jeg skulle gjerne fortsatt å gå til henne, men har flyttet ut av byen så har akkurat byttet.

• 3 uker senere...
Skrevet

Men kan man ha henne som fastlege? Jeg logget meg på NAV nå for å bytte, men fant ikke ikke på listen?

Skrevet

Ja, hun hadde ledige plasser også sist jeg sjekket. Jeg har akkurat byttet fra henne til en annen.

Skrevet

jeg kan anbefalle Anne Rud på Kurbadet legesenter om du vil ha noen i sentrum

Skrevet
Ja, hun hadde ledige plasser også sist jeg sjekket. Jeg har akkurat byttet fra henne til en annen.

Var det noen grunn til at du byttet?

Skrevet
Var det noen grunn til at du byttet?

Ja, flyttet ut av byen. Det er faktisk tre år siden, men jeg har beholdt henne helt til nå siden jeg var så fornøyd. Siden jeg jobbet i Oslo fungerte det greit, nå som jeg hverken jobber eller bor i Oslo ble det litt tungvindt.

Skrevet
Ja, flyttet ut av byen. Det er faktisk tre år siden, men jeg har beholdt henne helt til nå siden jeg var så fornøyd. Siden jeg jobbet i Oslo fungerte det greit, nå som jeg hverken jobber eller bor i Oslo ble det litt tungvindt.

Okay bra det var det, fordi jeg byttet til hun i dag :P Hehe!! Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...