Gå til innhold

Slikking å mensen

Gjest Gjest_belissima_*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lar ikke kjæresten slikke meg når jeg har mensen og jeg tror ikke han hadde villet det heller hvis han hadde fått lov.

Skrevet

Jeg leste en gang i et blad som heter Bizarre om folk med mensfetisj. Men det er vel ikke nødvendigvis en fetisj selv om han slikket deg en gang du hadde mensen.. Som flere her sier; om det ikke er sånn at han lissom... suger det ut av deg, så er det jo ikke mensen som tenner han, men du..?

• 2 uker senere...
Gjest Jan Erik
Skrevet

jeg slikket en jente forleden på en fest, også var lyset slått av så jeg kunne ikke se så mye men jeg kjente en rar smak av blod, men jeg fortsatte for jeg ville virkelig at det skulle vere godt for henne, da vi var ferdige hadde jeg en slags blanding av blod og en eller annen væske på fingrene også var det på en måte litt uttynnet blod på pulten. Hun sa til meg at hun ikke hadde mensen for hun jekk på p-piller, jeg tenker nå mye på kjønnsykdommer, så hva har skjedd eller hva skal jeg gjøre? en ting jeg håper på er at det var jomfru hinna som sprakk for jeg fingret henne samtidig.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_ida_*
Skrevet
jeg slikket en jente forleden på en fest, også var lyset slått av så jeg kunne ikke se så mye men jeg kjente en rar smak av blod, men jeg fortsatte for jeg ville virkelig at det skulle vere godt for henne, da vi var ferdige hadde jeg en slags blanding av blod og en eller annen væske på fingrene også var det på en måte litt uttynnet blod på pulten. Hun sa til meg at hun ikke hadde mensen for hun jekk på p-piller, jeg tenker nå mye på kjønnsykdommer, så hva har skjedd eller hva skal jeg gjøre? en ting jeg håper på er at det var jomfru hinna som sprakk for jeg fingret henne samtidig.

Ja det hvar nok jomfruhinna;)

Skrevet

Sex under mensen er helt greit for meg, men ingen slikking eller mye fingring under mensen, og 1 dag i etterkant så jeg er SIKKER på at det er over.

ALDRI.

Hadde blitt så ekstremt avtent om typen hadde foreslått det at det sikkert ikke hadde blitt noe på han når jeg ikke hadde mensen..

Skrevet

Slikking og mensen...to ord som aldri burde brukes i samme setning. Blærk!

• Liker 1
Skrevet

Syns det er helt greit så lenge jeg akkurat har vasket meg og skiftet tampong.

Skrevet
Syns det er helt greit så lenge jeg akkurat har vasket meg og skiftet tampong.

Siste innlegg tiltredes! :)

Skrevet

Når man bruker divacup er det overhodet ikke noe problem. Eneste gangen man ser eller lukter blod er når man står i dusjen og tar den ut for å tømme den.

Skrevet

Fysj, nei, det hopper jeg glatt over..

En ting er nå blodet og gørret, men det må da lukte helt ille der nede?? Kanskje ikke rett etter en dusj, men generelt..

Gjest Diamant1
Skrevet

Har du en tampong inni, så er det ikke så veldig uhygienisk om du vasker deg først?

Har du ingenting, så vil jeg si det er litt...usj..? :P

Skrevet
Fysj, nei, det hopper jeg glatt over..

En ting er nå blodet og gørret, men det må da lukte helt ille der nede?? Kanskje ikke rett etter en dusj, men generelt..

Hvis det lukter "helt ille der nede" når man har mensen, da tror jeg man slurver litt med hygienen eller er plaget med sopp/bakteriell vaginose. :) Tror ikke det er slik at det "må" lukte helt ille bare fordi man har mens.

Skrevet

Greit nok å ha sex under mensen, men slikkinga utsetter vi helst til en annen gang.

Skrevet

Jeg har opplevd at kjæresten min er så kåt at han glemmer at jeg har mensen og skal til å gå ned på meg, men jeg stopper ham og sier: "Eeh, jeg har fortsatt mensen...". Han liker så godt å slikke musa mi at han nesten ikke kan vente til jeg er ferdig med perioden. Men jeg ville ikke latt noen slikke meg mens jeg har mens, det hadde føltes for rart. Folk er jamen forskjellige, med eksen måtte jeg virkelig overtale ham til å ha sex i det hele tatt i mensperioden... Prøvde å si at mensen ikke er mer ekkelt enn sperm...og det hadde jeg tross alt svelget. Jeg sa til ham at i det minste ville jeg ikke at han skulle svelge det... :gjeiper:

Skrevet
Hvis det lukter "helt ille der nede" når man har mensen, da tror jeg man slurver litt med hygienen eller er plaget med sopp/bakteriell vaginose. :) Tror ikke det er slik at det "må" lukte helt ille bare fordi man har mens.

Nei, kanskje jeg overdrev litt, ble vel litt sjokkert av denne tråden.

Det stinker vel ikke der nede, men det lukter jo litt annerledes? Eller er det noe helt galt med meg.. Jeg har i tillegg naturlig mensen, går ikke på noe hormonell prevensjon. Mensen var helt annerledes på p-piller.

Men er som sagt stor forskjell på tamnpong og bind, blir mye mer isolert med tampong, men ja, jeg tenner ikke på meg selv under mensen, og tror ikke kjæresten heller gjør det..

Gjest Bianca26
Skrevet
Hva syns dere om å ha samleie under mensen, da?

Jeg vet ikke helt...synes det blir litt ekkelt, har prøvd en gang, men ikke på det mest heftige selvfølgelig...det funka, men var litt ekkelt...

Er jo litt kjipt å måtte vente en hel uke og, da... Hva synes dere?

Jeg syns det er greit. men helst i dusjen. Vil ikke ha blodsøl i senga liksom

Gjest oppgitt
Skrevet
Jeg syns det er greit. men helst i dusjen. Vil ikke ha blodsøl i senga liksom

Du virker noe underlig. De som liker scat er unormale, men selv leker du med blod og mensutflod. hva er forskjellen... :nei: Du må jo være unormal som liker det...?

Skrevet

Nei, jeg føler meg ikke fresh nok til det når jeg har mensen.

Gjest Eurodice
Skrevet
Hva syns dere om å ha samleie under mensen, da?

Jeg vet ikke helt...synes det blir litt ekkelt, har prøvd en gang, men ikke på det mest heftige selvfølgelig...det funka, men var litt ekkelt...

Er jo litt kjipt å måtte vente en hel uke og, da... Hva synes dere?

Jeg har virkelig vondt av deg som må vente en hel uke før du kan ha sex med kjæresten :ironi: . Jeg levde uten sex og knapt nok noen form for kroppskontakt i 12 år jeg, for noen år siden, og det skyldtes ikke menstruasjon.

Skrevet

Det hadde jeg aldri latt noen gjøre på meg. Ikke har jeg samleie når jeg har mensen, føler meg i grunn ikke så "fin" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...