Gå til innhold

Slikking å mensen

Gjest Gjest_belissima_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_belissima_*
Skrevet

Her for litt siden hadde jeg mensen(var helt i begynnelsen av mensen) og var med elskeren min, Jeg sa klart ifra om at jeg hadde mensen på forhånd og nevnte de også da vi møttes. Allikvel insiterte han på å gå ned på meg å slikke meg.... Det var jo like deilig som alltid,men jeg syns devar litt rart at han ville det,har aldri opplevd noen har gjort det før(skjønner jo godt det altså)

Noen andre som har opplevd det? Er det en fetisj eller noe for noen???

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd og ville heller ikke latt noen gjøre med meg.

Gjest Gjest_belissima_*
Skrevet

Ser ikke problemet når fyren er ved sine fulle fem,vi kjenner hverandre veldig godt og dette var noe HAN hadde veldig lyst til,ikke jeg som maste i den retningen,heller motsatt... Lurte på om de var en fetisj på samme måte som f.eks di som tenner på at partneren tisser i munnen på dem o.l?

Skrevet

Kanskje han har fått beskjed av legen at han har jernmangel!?

• Liker 2
Gjest Gjest_janne_*
Skrevet

OMG ...... HEHEHEHE.....

det hadde aldri en fått gjort på meg. Hellig sted det der altså!

Gjest Gjest_belissima_*
Skrevet

Hahahahaha :klappe:

Gjest Tante Rød
Skrevet

Det er vel ikke så veldig spesielt. Har opplevd det med et par kjærester, og med ONS. Joda, ble overraska første gangen, men tenkte at siden det var greit for ham skulle jeg ikke gjøre meg vanskelig;) Var ikke på det mest heftige tidspunktet i syklusen, da.

Skrevet

Hva syns dere om å ha samleie under mensen, da?

Jeg vet ikke helt...synes det blir litt ekkelt, har prøvd en gang, men ikke på det mest heftige selvfølgelig...det funka, men var litt ekkelt...

Er jo litt kjipt å måtte vente en hel uke og, da... Hva synes dere?

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet
Her for litt siden hadde jeg mensen(var helt i begynnelsen av mensen) og var med elskeren min, Jeg sa klart ifra om at jeg hadde mensen på forhånd og nevnte de også da vi møttes. Allikvel insiterte han på å gå ned på meg å slikke meg.... Det var jo like deilig som alltid,men jeg syns devar litt rart at han ville det,har aldri opplevd noen har gjort det før(skjønner jo godt det altså)

Noen andre som har opplevd det? Er det en fetisj eller noe for noen???

Vet ikke om det er en fetisj, men jeg har aldri opplevd dette..

Har ikke et ønske om at sex-partneren min skal slurpe i seg mitt blodige slimavfall, men, men det kan jo bare være meg som er rar!

Hadde en kjæreste en gang som hadde så lyst til å sleike rompa mi hele tida,

og spesielt etter jeg hadde vært på do,- før jeg hadde tørket meg..

Vet ikke hvorfor han tente på dette da, men han ble fort en ex!

Var egentlig maset som ble for mye, om jeg glemte å låse døra etter meg, kom han alltid for å se om det var muligheter for rumpe-slikking, og flere ganger dirket han opp låsen også.. Faen asså, irriterende å ikke få drite i fred!!

• Liker 1
Skrevet

Fæle greier. Jeg hadde ikke taklet å bli slikket mens jeg har mensen. Den er drøy.

Dere vet gåten: Hva er likheten mellom å spise en youghurt og slikke en dame med mensen? Klumpene.

:ler: og egentlig var det nesten for ekkelt til å le... Fetisj. Tja. Sikkert ikke verre enn andre rare ting man hører om..

Skrevet

Det kommer jo an på hva han gjorde. Jeg har selv slikket min elskerinne (for noen år siden) under mensen (samleie også). Men jeg begrenset meg jo til klitoris og ikke til selve åpningen. Det var også klitoris hun likte best at jeg slikket så da var det jo ikke noe problem.

• Liker 1
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Det kommer jo an på hva han gjorde. Jeg har selv slikket min elskerinne (for noen år siden) under mensen (samleie også). Men jeg begrenset meg jo til klitoris og ikke til selve åpningen. Det var også klitoris hun likte best at jeg slikket så da var det jo ikke noe problem.

Signerer denne; det går helt fint.

Skrevet (endret)

Jeg ville følt meg for ekkel til at noen skulle slikket klitoris når jeg har mensen, jeg hadde ikke kunnet nyte det fullt ut. Kan derimot bruke fingrene på klitoris selv om det er den tiden i måneden.. Ikke no problem :D

Endret av Caramela
Skrevet

Folkens - det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg huet. For det meste så renner det ikke av fitta absolutt hele tiden når hun har mensen. For det andre kan man godt slikke på og rundt klitoris uten å måtte lenger ned og slurpe i seg blodslim. Men det er selvsagt litt annerldes enn ei fitte uten mensen, og litt begrensende etter min mening.

• Liker 1
Skrevet

Og jeg som sliter med å få mannen til å bevege seg innen en 100 m radius av meg når jeg har mensen... Folk er forskjellige, gitt!

Gjest bloodymary
Skrevet

Jeg og kjæresten min tenner veldig på blod ( høres kanskje litt rart ut for noen, men det er fetisj vi har..) Vi synes mensensex og mensen alt mulig er digg! Også gir det en fin gli dette blodslimet ;)

Skrevet

Jepp, og når jenta blir skikkelig kåt blør hun heller ikke, så dersom man er ren på forhånd gjør det ikke meg noe å bli slikket når jeg har mensen. Men jeg forventer ikke akkurat at menn skal gjøre det heller.

Skrevet
Jeg og kjæresten min tenner veldig på blod ( høres kanskje litt rart ut for noen, men det er fetisj vi har..) Vi synes mensensex og mensen alt mulig er digg! Også gir det en fin gli dette blodslimet ;)

Enig i det med "glien". Under mensen glir alt mye bedre. Deilig...

Gjest smørblomst-
Skrevet

Dersom det ligger sex i lufta, tar jeg meg en dusj før jeg legger meg, bruker ob mens han koser, .. Så er det bare å fjerne ob`n etterpå og legge håndle under seg (i tilfelle) funker fint for oss :)

Skrevet

"Var egentlig maset som ble for mye, om jeg glemte å låse døra etter meg, kom han alltid for å se om det var muligheter for rumpe-slikking, og flere ganger dirket han opp låsen også.. Faen asså, irriterende å ikke få drite i fred!!" :skratte:

tror rett å slett det er noen gutter som ikke bryr seg om mensen,"mensen er en naturlig ting!" var det en ONS som sa til meg før han slikka meg....men det er som andre sier, de pleier ikke stikke tungen inn i skjeden når en har mensen lissom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...