Gå til innhold

Sms-utroskap

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget nå
Skrevet

Etter misstanke om ugler i mosen sjekket jeg mobilen til mannen i går kveld. Det er jeg forsåvidt ikke stolt av, men er likevel glad jeg gjorde det. Meldingen jeg fant, var denne(selvfølgelig ikke sendt til meg):

Natta søta. Jeg er på msn en kort stund. Har ikke noe spes på hjertet. Ville bare si natta. Drøm søtt og fantaser om tirsdag. Kyss til en prinsesse

Jeg konfronterte han med dette, og historien kommer for en dag. En treningsvenninne er blitt mer enn det, og de har hatt sms flørt og nettsex i flere måneder. De har også holdt rundt hverandre og kysset og klint. Alt dette kom fram etter mye graving og konfrontasjoner, han la ikke alle kortene på bordet med en gang. Når jeg spurte han ut om de hadde hatt sex i virkeligheten, nekter han hardnakket. Jeg spurte hva med tirsdag? Svaret hans er at da er han bortreist og har avtalt å chatte med henne på msn. Det jeg lurer på er jo selvfølgelig om han egentlig ikke skal reise bort men har avtalt å møte henne og bruker en jobbreise som forklaring overfor meg.

Hvorfor ellers kan det forklares "fantaser om tirsdag"? Fantaser om å chatte og ha nettsex om flere dager, er det noe å fantasere om??? Og ordbruken, søta og prinsesse, han påstår at denne jenta ikke betyr noe for han annet enn litt spenning. Vel, da er det vanskelig å forstå ordvalget "Kyss til en prinsesse". Jeg er selvsagt knust. Jeg trodde at jeg fortsatt etter 13 års forhold var hans prinsesse.

Hva tror dere? Bør jeg tro han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke trodd han.

Skrevet

Jeg fikk helt vondt inni meg av det der. :klem:

Jeg hadde dessverre heller ikke trodd han..

Skrevet
Jeg fikk helt vondt inni meg av det der. :klem:

Jeg hadde dessverre heller ikke trodd han..

Samme her.. :(

Skrevet

Jeg ville vel tenkt som så at det han har gjort er ille nok, og at sex til eller fra ikke har noe å si for beslutningen om brudd.

Men nei, jeg ville ikke trudd han.

Skrevet

Stakkars deg, føler virkelig med deg. Hadde jeg vært i samme situasjon så hadde han nok måtte dra sin vei. Jeg tolererer ikke slik flørting med sms og på msn, og slettes ikke nettsex. Det er utroskap i mine øyne, men ingen kan si hva du skal gjøre, men jeg ville ikke stolt på han.

Skrevet

Jeg ville ikke stolt på han!

Skrevet

Jeg ville nok trodd at de hadde planer om å gjøre mer enn de allerede har gjort på tirsdag.

Skrevet

Han skulle treffe henne. Nettsex i flere mnd uten å ha sex men hun skal fantasere om tirsdag...

Trøste :klemmer:

Skrevet (endret)

At ikke disse mannfolka kan lære :sur: Blir så sint på dine vegner

:troest:

Dette er så typisk asså.. er inni denne fasen selv.

Stakkars deg, føler virkelig med deg

Har så problemer i hverdagen selv.

Nei dette hadde jeg ikke godttatt.. filleren ass..

-har da selv tilgitt min mann på dette, men ligger alikevel lavt i terrenget.

Nå har ikke min mann noen "avtaler" som jeg vet om, men dette er grov utroskap fra hans side!

Tips? Nei desverre det har jeg ikke, står i driten selv... Dette er fryktelig vanskelig ..serlig når man har brukt 13/16 år på denne mannen!

sukk

Endret av Chianty
Gjest Gjest_janne_*
Skrevet
Jeg ville ikke trodd han.

Ikke jeg heller. Hiv ham ut- så kanskje han forstår.

Skrevet

Det var en rimelig intim melding å sende en annen kvinne.

Hadde min mann vært avsenderen av en slik melding så hadde det vært like ille for meg som fysisk utroskap.Nå har jo din mann innrømmet kyssing og klining, men like nedslående er det at han har en annen prinsesse enn deg.

Det svir.......Det er ingen god følelse å oppleve at en ikke er nr 1 for sin mann lenger.

Jeg hadde gitt han en tenkepause.

Skrevet

Uff, nå ble jeg skikkelig uvel... Vet godt hvordan det føles å finne slikt :tristbla:

Håper det går bra med deg, uansett utfall. Min erfaring er at man må stole på magefølelsen sin, og ikke på mannen, i slike situasjoner.

Skrevet (endret)

De tingene han har innrømt, hadde vært gale nok for meg!

Jeg hadde ikke trodd på at han ikke skulle treffe henne på tirsdag.

Hvis han har sagt hvor han skal på forretningsreise (hvis ikke, spør!), så hadde jeg ringt han på kvelden eller morningen, og bedt han ringe tilbake fra en fasttelefon for å bevise at han virkelig var i den byen. (Ulempen er selvsagt hvis han virkelig er i den byen - med henne...)

Er du sikker på at du vil fortsette å være med han, hvis han ser på noen andre som sin prinsesse? Uansett om de ikke har ligget sammen?

Endret av Jade
Skrevet

Jeg fikk helt vondt inni meg nå jeg :(

Jeg hadde nok ikke trodd på han, nei.. Virker som om han bare innrømmer det han "må" innrømme.

Gjest Been there..
Skrevet

Dette var som å lese om mitt liv for snart et år siden.. Og tross at han nektet, var han utro som bare pokker i flere måneder før jeg oppdaget det.

Jeg er alene nå, og har det bedre enn noensinne. Bedre det enn å ha en samboer som lyver..

Nei... lykke til - følg magefølelsen, den hjalp meg!

Skrevet

Jeg hadde ikke trodd han, og uansett hadde det ikke spilt noen rolle. Han har vært utro både psykisk og fysisk uansett, om de så ikke har hatt samleie ennå.

Skrevet

:klem: til deg!

Jeg får helt vondt inni meg av å lese dette! Det er så dårlig gjort å holde noe slik skjult over så lang tid!

Skrevet

Nå ble jeg og helt dårlig (som de fleste her inne.) FY FA*N!

Jeg hadde ALDRI tilgitt ham, uansett hvor mye jeg hadde elsket han. FY FAAAAA*N! :kjempesinna: Jeg hadde skutt han seriøst... (gjallefall ødelagt alle tingene hans: pc ol.) Jeg tror også jeg hadde konfotrert den Fit*a! Er hun en kjent jente du vet hvem er eller?

Om jeg noen gang skulle oppdage at typen min hadde gjort noe slik..... ja, jeg vil ikke engang si hva som hadde skjedd ;)

Syns då synd på deg :( Du må bare ikke tilgi... Du får satse på at du finner en ny bra mann. Og at det går dårlig med typen din og henne tilslutt... :ler:

Du kan ikke vært sammen med en som ikke elsker deg... og det gjør trolig ikke typen din.... den kåte DRITTSEKKEN.... slike menn burde råtne i helvette!

Sorry ordbruken min :sjenert:

Skrevet

Føler med deg... Og blir kvalm over at folk har samvittighet til å føre sin kjære bak lyset på dette viset.

Men en ting forundrer meg. Det er at ingen har skrevet at du ikke har noe med å lese hans meldinger.

Hvor er alle kjærringene som mente dagboksnikeren i en annen tråd her er en sopp...?

Når en gutt sniker er det gærent, når en jente sniker får hun masse medfølelse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...