Gå til innhold

Bryllupsfotograf i Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg i Stavanger September 09 og trenger tips om flinke fotografer.......jeg bor i Bergen og har ikke peiling på hvem som er dyktige:) Liker litt kreative/artige bilder og ikke de "typiske" brudebildene. Ellers blir jeg også glad for tips om bryllupslokaler i sentrum/nærheten av sentrum (helst ikke hotell) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Arild Hjelm er veldig flink! Ligger ikke midt i sentrum da, men på Hinna.

• 2 uker senere...
Gjest Connyen
Skrevet

Takk for svar...blir glad dersom det kommer inn flere gode forslag:)

Gjest Gjest_tryll_*
Skrevet

Jeg kan anbefale Jeanette Larsen på det varmeste. Hun lager fantastiske bilder og er alltid full av energi når hun fotograferer. Det er veldig lett å bli kreativ selv forran kamera når hun er kreativ bak. Dersom du er en tur innom stavanger så anbefaler jeg å ta en tur innom studioet hennes for en prat og se på bildene hennes. 5 brudepar i familien vår har til å valgt henne.

Når det gjelder lokaler så er stavangerske klubbselskab et supert sted. Midt i sentrum og etter oppussingen av lokalene er det blitt veldig fint der. Der kan du også ha "egen bar" som jeg har forstått at mange helst vil ha.

Gjest connyen
Skrevet
Jeg kan anbefale Jeanette Larsen på det varmeste. Hun lager fantastiske bilder og er alltid full av energi når hun fotograferer. Det er veldig lett å bli kreativ selv forran kamera når hun er kreativ bak. Dersom du er en tur innom stavanger så anbefaler jeg å ta en tur innom studioet hennes for en prat og se på bildene hennes. 5 brudepar i familien vår har til å valgt henne.

Når det gjelder lokaler så er stavangerske klubbselskab et supert sted. Midt i sentrum og etter oppussingen av lokalene er det blitt veldig fint der. Der kan du også ha "egen bar" som jeg har forstått at mange helst vil ha.

Takker!!! Synes Jeanette Larsen sine bilder var veldig flotte!!! Har funnet lokae i Stavanger.....Rosenkildehuset. Kjempefornøyd med det:)

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

StudioSolheim har flotte tilbud for brudepar i Stavanger regionen. Samt en fantastisk kundeservice!

www.studiosolheim.no

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Lysen Foto tar flotte bryllupsbilder og er ikke alt for dyre.

http://fotografstavanger.no

Anonymous poster hash: 6c39d...245
Skrevet

Av de jeg har sett her inne til nå så hadde jeg valgt han Ruben Hestholm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...